پاسخ آیت‌الله سیستانی به نامه آیت‌الله صافی گلپایگانی درباره آزادسازی موصل+عکس

کدخبر: 2103522

در پاسخ آیت‌الله سیستانی به نامه آیت‌الله صافی گلپایگانی درباره آزادسازی موصل آمده است: رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم غیور عراق در کارزار سرنوشت‌ساز سه سال گذشته حقاً باعث بسی افتخار و مباهات و شایسته تقدیر و تشکر فراوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله‌العظمی سیستانی پاسخ نامه تبریک آزادسازی موصل آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی را صادر کردند، این پاسخ امروز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی تقدیم ایشان شد، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب آیت‌الله آقای حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی دامت برکاته

السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

امید است پیوسته در ظل توجهات و عنایان خاصه حضرت ولی عصر ارواحناه فداه از جمیع بلیات محفوظ و مصون بوده باشید. پیام تبریک حضرتعالی به مناسبت آزادسازی شهر موصل از جور داعشیان تکفیری واصل و موجب تشکر و امتنان گردید.

رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم غیور عراق از پیر و جوان، بزرگ و کوچک در کارزار سرنوشت‌ساز سه سال گذشته هر چند برای اینجانب دور از انتظار نبود، ولی حقاً که باعث بسی افتخار و مباهات و شایسته تقدیر و تشکر فراوان است.

امیدوارم با دعای خیر حضرتعالی شر اشرار و کید فجار از کشور عارق و دیگر بلاد اسلام دفع و امنیت کامل و آسایش تمام را خداوند منان به همگان ارزانی دارد.

والمرجومنکم ان لاتنسونا من صالح الدعاء فی مظان الاجابة کمالا انساکم ان‌شاء‌الله تعالی.

11 شوال المکرم

1438

علی حسینی سیستانی

منبع: فارس

ارسال نظر: