فارس گزارش می‌دهد

فیلمی که بنیان خانواده را هدف گرفته اکران می‌شود؟

کدخبر: 2103554

این روز‌ها فیلمی انتظار اکران را می‌کشد که مملو از الفاظ و شوخی‌های رکیک جنسی است و سنت حسنه ازدواج را به استهزا کشیده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس ، فیلمی انتظار اکران را می‌کشد و برخی از کانال‌های طرفدار فیلم‌ساز تعداد روز باقی مانده به اکران فیلم را با ذوق‌زدگی اعلام می‌کنند که فیلم مملو از الفاظ و شوخی‌های رکیک جنسی است.

فیلم با به استهزا کشیدن سنت حسنه ازدواج و به سخره گرفتن ازدواج موقت قصد دارد به هر بهانه‌ای مخاطب را بخنداند این فیلم با قراردادن یک شخصیت در بخشی از داستان قصد ترویج فعالیت یک گروه خاص را دارد. گروهی که مدتی است فعالیت‌هایشان مورد توجه کشور‌های داعیه آزادی است و ایران را به دلیل به رسمیت نشناختن این گروه همیشه به عنوان ناقض حقوق بشر می‌داند.

فیلمساز که داعیه تولید آثار در بخش خصوصی را دارد به هر بهانه‌ای خود را محق عبور از هر خط قرمزی می‌داند و در این فیلم که به لحاظ محتوا بسیار نزدیک به 50 کیلو آلبالو است با مجوز وزارت ارشاد قصد اکران دارد.

فیلم با مجوز پروانه ساخت و نمایش خود را آماده اکران می‌کند در شرایطی که با بی‌تدبیری ارشاد یک بار وزیر مجبور به عذرخواهی شد حال باید دید شورای وزارت ارشاد قصد دارد بار دیگر با ارایه مجوز به فیلم مذکور وزیر را وادار به عذرخواهی کند؟

حال باید دید سازمان سینمایی از اختیارات خود برای عدم اکران فیلم سخیف و مستهجن بهره می‌برد یا با بی‌تدبیری فیلم را روانه اکران و موجب عذرخواهی وزیر در دولت یازدهم خواهد شد! و رکورد عذرخواهی وزیر و اعتراضات برای ارایه مجوز به فیلم‌هایی که بنیان خانواده را متزلزل و باعث فروپاشی آن می‌شود، خواهد شد؟!

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر: