مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده تهرانی برگزار شد+عکس

کدخبر: 2104176

مراسم وداع مردمی با پیکر مطهر شهید «سید مهدی غلامی» که پیکرش به تازگی شناسایی شده, برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا , مراسم وداع مردمی با پیکر مطهر شهید «سید مهدی غلامی» از شهدای تازه تفحص شده تهرانی که در عملیات بدر به شهادت رسیده بود و بعد از گذشت 33 سال از شهادتش، توسط مدارک شناسایی احراز شد, عصر امروز چهارشنبه در مسجد بقیه الله(عج) برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی سردار سعید قاسمی و پدر شهید مصطفی احمدی روشن همراه بود, خانواده شهدا, جانبازان, ایثارگران و عموم مردم تهرانی با پیکر مطهر این شهید وداع کردند.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید غلامی فردا پنجشنبه، پنجم مردادماه در تهران برگزار و پیکر مطهرش در قطعه 28 گلزار شهدای تهران به خاک سپرده می شود. پیکر مطهر شهید همزمان با سالروز عملیات مرصاد از ساعت 9 صبح با حضور عموم مردم تهرانی از مسجد بقیه الله(عج) تشییع می‌شود.

همچنین مراسم یادبود این شهید والا مقام در روز جمعه از ساعت 17 الی19 در مسجد بقیه الله(عج) واقع در خیابان پیروزی, ضلع جنوبی میدان شهید بروجردی برگزار می شود.

برپایه این گزارش, شهید سید مهدی غلامی متولد 1343 است که در سال 1363 در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به شهادت رسید. این شهید 20 ساله اعزامی از لشکر 27 محمد رسول الله تهران طی عملیات تفحص برون مرزی اخیر توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده و چندی بعد هویتش شناسایی شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: