جوانان فلسطینی با پایداری خود اشغالگران را وادار به عقب‌نشینی کردند

کدخبر: 2104450

جوانان فلسطینی با اعتراضات شدید خود و با برگزاری نماز خارج از مسجد الاقصی، نشان دادند که با این اقدامات مذبوحانه عقب‌نشینی نمی‌کنند و تن به خواسته‌های صهیونیست‌ها نمی‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، همزمان با شدت یافتن سرکوب‌گری نظامیان اشغالگر و پایداری مسلمانان فلسطین برای حفاظت از اماکن مقدس اسلامی، پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین، بیانیه‌ای را صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

صهیونیستها بار دیگر نیت پلیدشان در تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی را به مرحله اجرا گذاشتند و به بهانه انجام عملیات استشهادی در بیت المقدس، دست به بازرسی بدنی همه نمازگزاران فلسطینی و نصب گیت‌های فلزی در ورودی مسجد الاقصی زدند. بی‌تردید این اقدام نه به خودی خود، که به‌دلیل تلاش برای اسلام‌زدایی از مسجد الاقصی و حذف تدریجی نمادهای اسلامی و جلوگیری از ورود همیشگی مسلمانان به این قبله اول مسلمانان اهمیت دارد. اقدامی که بارها از طرق گوناگون مانند حفر تونل در زیر مسجد الاقصی و سعی در نابود کردن نمادهای اسلامی در این مکان مقدس پیگیری شده است. غافل از آنکه ملت فلسطین و عموم مردم آزادی‌خواه جهان اسلام بیدارتر از آنند که با این اقدامات، بهراسند و پا پس بکشند.

جوانان فلسطینی با اعتراضات شدید خود و با برگزاری نماز خارج از مسجد الاقصی، نشان دادند که با این اقدامات مذبوحانه عقب‌نشینی نمی‌کنند و تن به خواسته‌های پلید صهیونیست‌ها نمی‌دهند. آنان حاضرند در این راه خون خود را اعطا کنند و از جان خویش بگذرند و در نهایت هم شاهد آن بودیم که این صهیونیست‌ها بودند که ناچار به عقب‌نشینی شدند تا از خشم بی‌امان امت اسلامی و در نوک پیکان، آن ملت فلسطین در امان بمانند. امروز ملت فلسطین راه رسیدن به آرمان بلند آزادی همیشگی قدس شریف را آموخته است و می‌داند که جز راه اصیل مقاومت‌، راه دیگری در پیش ندارد.

ملت همیشه در صحنه ایران و به نمایندگی از آن پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین، ضمن اعلام حمایت کامل خود از مردم قهرمان فلسطین و بالاخص جوانان سرافراز و مقاوم آن، بار دیگر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در پایمال کردن حقوق حقه ملت فلسطین را محکوم کرده و ضمن اعلام انزجار از توطئه‌های خبیثانه این ژیم غاصب در یهودی‌سازی مسجدالاقصی، اعلام می‌کند که تا آخر دست از حمایت از آرمان آزادسازی کل سرزمین مقدس فلسطین نخواهد کشید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر: