سمیعی خبر داد

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کانون موسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجو

کدخبر: 2104825

دبیرکل کانون موسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجوی ایران با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کانون، گفت: در مدت زمان کوتاهی موفق به ساماندهی موسسات فعال در این بخش شده‌ایم و در حال حاضر بیش از یکصد و پنجاه موسسه عضو رسمی کانون هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجمع عمومی کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور در سالن اجتماعات سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مدیران وزارت علوم، وزارت کشور و سایر نهادها و ارگان‌ها نیز حضور داشتند برخی از مدیران مؤسسات خدمات اعزام دانشجویان به خارج کشور سخنانی را پیرامون مشکلات اعزام دانشجو بیان کردند.

در بخش پایانی این مراسم، انتخابات هیئت رئیسه کانون مؤسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجوی ایران برای دوسال انتخاب شدند.

براساس این گزارش، سعید سمیعی با 72 رای، مرتضی صارمی با 55 رای، اصغر مهاجری 45 رای، شهاب لاهوتی نژاد با 45 رای، امیر منصور امیر ارجمندی با 36 رای، شعاع الدین فلاح دوست با 34 رای و جعفر کامبوزیا با 22 رای انتخاب شدند.

سعید سمیعی دبیر کل کانون موسسات و شرکت‌های خدمات اعزام دانشجویان به خارج از کشور با اشاره به روند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کانون اظهار داشت: خوشبختانه با حضور اکثریت اعضا در این گردهمایی، جمعی صمیمی و همچنین انتخابات خوبی را برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به آرمان ها و اهداف این سازمان ما به آینده این نهاد نو پا امیدوار هستیم و معتقدیم با تلاش و تاثیر گذاری اکثر اعضا می‌توانیم در آینده ای نزدیک شاهد یک مجموعه پر بار و قوی در این زمینه باشیم.

دبیر کل کانون موسسات و شرکت های خدمات اعزام دانشجوی ایران تصریح کرد: کانون به عنوان نهاد صنفی متشکل از موسساتی که در حوزه اعزام دانشجو به خارج از کشور دارای مجوز رسمی از وزارت علوم است، می‌تواند نقش مهمی را در مدیریت و اداره این بخش ایفا کند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در مدت زمان کوتاهی که پس از تشکیل این نهاد گذشته است موفق به ساماندهی موسسات فعال در این بخش شده‌ایم که در حال حاضر بیش از یکصد و پنجاه موسسه عضو رسمی کانون هستند.

رئیس کانون موسسات و شرکت های خدمات اعزام دانشجوی ایران گفت: در بحث هایی که بعضا مطرح می‌شود گلایه هایی مبنی بر حمایت حداقلی از این کانون می‌شود که به نظربنده قسمت عمده این گلایه ها را به علت توقع بالای خود می‌دانم قطعا کم و کاستی‌هایی نیز وجود داشته که در نشست بیان کردیم.

سمیعی افزود: اما در نهایت می‌توان به حمایت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت همچنین وزارت امور خارجه اشاره و از تمام همراهی های این نهادها تشکر کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر: