عبداللهی خبر داد

ساماندهی بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر در تهران

کدخبر: 2104925

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت:۳ هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر ساماندهی می شوند که از این تعداد ۷۰۰ نفر به مراکز سعید آباد و خاوران منتقل می شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین » مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و ساماندهی این افراد در مراکز بهبودی اظهار کرد: در روزهای گذشته طرح جذب و ساماندهی 3300 معتاد متجاهر در دستور کار قرار گرفت و قرار است تا با اتمام مراحل جذب، اقدامات مربوط به بهبودی در روزهای آینده آغاز شود.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از مجموع افرادی که در قالب طرح جذب می شوند، 700 نفر به مراکز بهبودی سعیدآباد جاجرود و خاوران منتقل و 2600 نفر نیز در مرکز فشافویه وابسته به سازمان بهزیستی مستقر می شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت مراکز بهاران برای پذیرش مددجویان بهبودیافته بیان کرد: در حال حاضر، 23 مرکز بهاران با ظرفیت بالغ بر 2 هزار نفر آماده پذیرش مددجویان داوطلب از تمامی مراکز بهبودی هستند.

عبدالهی ادامه داد: مددجویانی که در طرح اخیر ساماندهی معتادان متجاهر جذب می شوند، پس از طی دوره بهبودی در صورت تمایل و به شکل کاملاً داوطلبانه امکان حضور در مراکز بهاران را دارند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت مرکز کارآفرینی اتحاد گفت: در حال آماده سازی مرکز مذکور هستیم اما به دلیل یک سری از مشکلات نمی توان زمان دقیقی را برای بهره برداری از این پروژه اعلام کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: