شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

دولت پول تأمین اتوبوس را به شهرداری تهران نمی‌دهد/ خرید سبزی ۲۶ میلیارد تومانی با گل و ریشه

کدخبر: 2105168

مهم ترین اخبار شهرداری تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش « نسیم آنلاین » شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

*پادگان‌ها و زندان‌ها را به مراکز تفریحی تبدیل کردیم

محمدباقر قالیباف شهردار تهران گفت: عده‌ای از حد و مرز انصاف خارج هستند و می‌گویند شهرداری همه وقت خود را صرف اقدامات زیرساختی کرده است.

وی افزود: به کسانی که اقدامات ما را نمی‌بینند می‌گویم اگر چشمان غرض‌ورز خود را باز کنید و به شهر نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید که سالن‌های تئاتر و صندلی‌های سینما نسبت به کل تاریخ شهر تهران چند برابر شده است.

*30پروژه عمرانی در یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: از 170 پروژه عمرانی تنها 30 پروژه‌ باقی مانده که تا یک ماه آینده آنها را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

*خرید سبزی ۲۶ میلیارد تومانی با گل و ریشه

عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: در سال‌های گذشته شهروندان ۲۶ میلیارد تومان خود را بابت خرید سبزی با گل و ریشه هزینه می‌کردند.

*سرفاصله حرکت قطارها در نیمه شمالی خط ۳ به ۹ دقیقه می‌رسد

محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده سرفاصله حرکت قطارها در نیمه شمالی خط ۳ به ۹ دقیقه کاهش می‌یابد.

*هزینه 450 میلیون یورویی برای تامین 327 دستگاه واگن

هابیل درویشی مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: در 3 سال گذشته به جز اقدامات زیرساختی در شرکت واگن‌سازی 327 رام واگن به بهره‌برداری رسید که برای آن‌ها 450 میلیون یورو هزینه شد.

*پشت درب‌های بسته منتظر کمک دولت نماندیم

مازیار حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: دولت از سال 89 تاکنون در حوزه اتوبوس هیچ کمکی به ما نکرده، ما هم پشت‌ درب‌های بسته منتظر کمک دولت نماندیم.

*ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس تا مهرماه به چرخه حمل و نقل

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: هم اکنون سر فاصله اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها بیش از حد استاندارد است.

دولت پول تأمین اتوبوس را به شهرداری تهران نمی‌دهد

محمدباقر قالیباف شهردار تهران گفت: بر اساس قانون 82.5 درصد از پول اتوبوس را دولت باید تامین کند اما دولت از سال ۹۰ تاکنون پول حتی یک اتوبوس را هم به شهرداری تهران نداده است.

*۶۶ دستگاه واگن به ناوگان مترو تهران اضافه شد

بهره برداری از 66 واگن مترو جدید امروز با حضور شهردار تهران جهت اضافه شدن به ناوگان مترو پایتخت آغاز شد.

*شهروندان مانع مهم نوسازی بافت‌های فرسوده شهر تهران هستند

بابک نگاهداری رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران تصویر منفی از بافت‌های فرسوده در اذهان شهروندان را یکی از موانع اصلی در موفقیت طرح‌های نوسازی و بهسازی پیشنهاد شده برای این بافت‌ها ذکر کرد.

*ورود 66 واگن و 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی

مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 66 واگن مترو و 30 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت خبرداد.

*مدیریت شهری جدید زمینه پیشرفت تکنولوژی را در تهران فراهم کند

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برج میلاد تهران یکی از سازه های منحصر به فرد کشور است که میتواند زمینه پیشرفت تکنولوژی را در کشور فراهم کند.

*بزرگترین رالی شهروندی با حضور بیش از 900رالی سوار بازنشسته تهرانی برگزار شد

دومین مسابقه رالی خانوادگی بازنشستگان تهرانی ، روز جمعه، سی ام تیر ماه، با حضور بیش از نهصد رالی سوار بازنشسته با شعار آسمان آبی و زمین پاک برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: