سرنخ پرونده استفاده فوتبالیست های معروف از ترامادول پیدا شد

کدخبر: 2109222

پرونده استفاده فوتبالیست های مطرح لیگ برتر از ترامادول و شیشه در کمیته اخلاق بررسی می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق اطلاع ما از منابع آگاه از چند ماه قبل کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حال بررسی ادعای برخی مبنی بر استفاده بازیکنان فوتبال از ترامادول و شیشه و قرص های روانگردان است که تاکنون این موضوع به صورت محرمانه در حال پیگیری است و هنوز به صورت علنی افشا نشده است.

در روزهای اخیر در فیلمی از یک برنامه تلویزیونی شخصی ادعا کرد که این موضوع را می توان با سند و مدرک ثابت کرد و در مورد این موضوع بهتر است سراغ تست های دوپینگ بروند شاید سرنخ اصلی این موضوع آنجا مشخص شود.

طبق اعلام این فرد آنهایی که از قرص های ترامادول برای دوپینگ استفاده می کنند به طور حتم تست دوپینگ مثبت خواهند داشت.

این در حالی است که منابع آگاه از پیگیری کمیته اخلاق برای جمع آوری سند در این باره حکایت دارد و به احتمال فراوان و با ورود نهاد های امنیتی به این موضوع که البته نیاز به مستندات دارد، پرونده استفاده فوتبالیست های مطرح وارد فاز جدیدی خواهد شد. گفته می شود 2 بازیکن مطرح از تیم های پر طرفدار نیز از این ماده استفاده می کنند و در وسایل این 2 بازیکن قرص های ترامادول مشاهده شده است.

استفاده از قرص های روان گردان پرونده ای است که هر چه زودتر باید به سرانجام برسد.

شاید اگر روزی که با قلیان کشیدن بازیکنان کنار آمدیم کمی سفت و سخت برخورد می کردیم امروز نباید دنبال ترامادول زیر میز ها و ساک ورزشکاران را جستجو می کردیم. به هرحال این پرونده شاید سرنوشت فوتبال را در ایران عوض کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: