ادعای یک شبکه فرانسوی؛

الکسیس سانچس هم‌بازی نیمار می‏‌شود؟

کدخبر: 2109225

الکسیس سانچس در پاریس است و گفته می‎شود سعی دارد پاری‎سن ژرمن را برای خریدنش متقاعد کند تا بتواند در رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک شبکه تلویزیونی فرانسوی گزارش داد که الکسیس سانچس در پاریس بوده و سعی کرده نظر سران پاری‎سن ژرمن برای جذبش را جلب کند.

او تابستان آینده به پایان قراردادش با تیم فوتبال آرسنال می‏‌رسد، همچنین چندین بار پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرده است. از طرفی آرسن ونگر بارها در تابستان اعلام کرده که برنامه‎ای برای فروش این بازیکن ندارد، حتی اگر به این معنی باشد که قرارداد ستاره اهل شیلی به پایان برسد و مجبور شوند در سال ۲۰۱۸ او را به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر بدهند.

البته این ادعا چندان معتبر نیست و مطمئنا اگر تیمی مانند پاری‎سن ژرمن با آن پیشنهادهای وسوسه کننده دست روی این بازیکن بگذارد، آرسنال برای فروشش متقاعد خواهد شد. این در حالی است که تنها ۲ هفته تا پایان بازار نقل و انتقالاتی تابستان مانده است.

به نظر می‏‌رسد الکسیس سانچس برای بازی کردن در لیگ قهرمانان پافشاری می‎کند و آرسنال هم با رتبه فصل گذشته از رسیدن به این تورنمنت بازمانده است. از برخی از تیم‎های لیگ برتری هم به عنوان خریداران این بازیکن یاد شده است، تیم‎هایی مانند چلسی و منچسترسیتی. از طرفی ونگر هم الکساندر لاکازت را به خدمت گرفته و بایت رفتن احتمالی سانچس نگرانی ندارد. این یعنی ممکن است ستاره اسبق بارسا حتی به یکی از تیم‎های حریف در لیگ برتر ملحق شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: