وحدت مشکوری خبر داد:

دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی در امامزادگان برگزار می‌شود

کدخبر: 2109226

معاون اداره‌کل فرهنگی سازمان اوقاف گفت: دوره های  سبک زندگی اسلامی یک فعالیت مداوم و پیوسته است که به شکل منظم در قالب کلاسهایی در امامزادگان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری در گفت وگویی در باره برگزاری کلاسهای سبک زندگی اسلامی در امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: در امامزادگان فعالیتهای کلان در نظر گرفته شده است به‌عنوان مثال سبک زندگی اسلامی یک فعالیت مداوم و پیوسته است که به شکل منظم کلاسها در این رابطه در امامزادگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروهایی در شهر قم در بازه‌ای ۶۰ ساعته برای برگزاری کلاسهای سبک زندگی اسلامی در امامزادگان تحت آموزش قرار می‌گیرند، تصریح کرد: این مربیان در موضوعات مهارتهای خانواده، مهارتهای فردی، مهارتهای ازدواج و فرزندپروری تحت آموزش قرار می‌گیرند و به آنها مدرک داده می‌شود و پس از آن در امامزادگان در دوره‌های متناوب کلاسهای مختلفی را برگزار می‌کنند.

معاون اداره‌کل فرهنگی اوقاف با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ترویج فرهنگ آداب زیارت در جامعه است، گفت: باید پیوند مردم را با امامزادگان و بقاع متبرکه بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام مشهوری با بیان اینکه طرحهایی مانند طرح آرامش بهاری، ضیافت الهی و نشاط معنوی یکی از راه‌هایی است که مردم در امامزادگان حضور یابند و با این امامزادگان واجب‌التعظیم آشنا شوند، تاکید کرد: طرحهای برگزار شده در امامزادگان، مقدمه‌ای است که مردم به سمت امامزادگان جذب شوند و پس از آن، دوره‌های مختلف برای آنها در این اماکن مقدس برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: روشنگری و پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری از فعالیتهای اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزادگان و بقاع متبرکه است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: