فرمانده ناجا اعلام کرد

توجه خاص نیروی انتظامی به استان‌های مرزی/برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت

کدخبر: 2109242

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به استان‌های مرزی توجه خاص دارد و بنا را بر این قرار داده‌ایم که از حداکثر امکانات برای تجهیز استان استفاده کنیم و با افرادی که مخل نظم و امنیت هستند برخورد جدی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با آیت الله سلیمانی امام جمعه زاهدان، اظهار داشت: به خاطر حساسیت استان سیستان و بلوچستان پس از بررسی جوانب مختلف، یک فرد با تجربه را به عنوان فرمانده جدید استان معرفی کردیم تا ان شاالله با همکاری تمام سازمان های دولتی بتواند در راستای اهداف سازمان در استان موفق باشد.

وی افزود: در سال های گذشته سردار رحیمی کارهای بسیار خوبی را در بخش درون سازمانی و برون سازمانی انجام داده و تعاملات بسیار خوبی با نهادهای برون سازمانی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روحیه جهادی موجود در بین کارکنان ناجا، بیان داشت: امروز شاخصه های امنیتی استان در وضعیت بسیار خوبی است و دربخش مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و برخورد با اشرار و گروه های معاند دستاوردها و موفقیت های چشمگیری داشته ایم.

سردار اشتری اظهار داشت: سعی کرده ایم از تمام ظرفیت خود در استان سیستان و بلوچستان استفاده کنیم و امروز شاهد امنیت خوبی در استان و مرزها و پیگیری امکانات برای افزایش رفاه حال کارکنان و خانواده های ایشان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: انشاءالله که بتوانیم در حوزه فعالیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رضایت مقام معظم رهبری و ملت عزیزمان را داشته باشیم.

آیت الله سلیمانی امام جمعه زاهدان در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: فرمانده سابق انتظامی استان، سردار رحیمی تعامل بسیار خوبی با سایر نهادها داشتند و فردی مردمی بودند و انشاءالله که در سمت فرماندهی تهران بزرگ نیز شاهد موفقیت ایشان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سردار قنبری نیز انسان بسیار با تجربه و مدیری لایق هستند و برای ایشان آرزوی موفقیت دراستان را داریم و ان شاءالله با تعامل و ارتباط خوب و سازنده ایشان با سایر نهادهای دولتی بتوانیم شاهد موفقیت این عزیز نیز در استان باشیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: