ارسال لایحه دفاعیه پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی به دادگاه

کدخبر: 2109615

وکیل مدافع ۲ تن از متهمان پرونده مدیران مکانال‌های تلگرامی از ارسال لایحه دفاعیه موکلانش به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب خبر داد.

سید علی مجتهدزاده وکیل مدافع 2 تن از متهمان پرونده مدیران کانال های تلگرامی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در رابطه با آخرین وضعیت بررسی پرونده موکلانش در دادگاه اظهار داشت: امروز لایحه دفاعیات موکلانم را به دادگاه تقدیم کردم و منتظر حکم دادگاه هستم.

وی در رابطه با زمان صدور حکم از سوی دادگاه بیان داشت: ختم رسیدگی به پرونده از سوی قاضی اعلام شده و ممکن است تا صدور حکم به دلیل تراکم کاری بالا در شعبه 15 دادگاه انقلاب مدتی طول بکشد و ما ترجیح می دهیم سرعت در رسیدگی فدای دقت نشود.

مجتهدزاده در رابطه با صحبت های یکی از وکلای دیگر پرونده مبنی براینکه پرونده مدیران کانال های تلگرامی می توانست مصداق جرم سیاسی باشد و در دادگاه کیفری مورد بررسی قرار گیرد، گفت: به نظر بنده به دلیل اینکه اقداماتی در فضای مجازی انجام شده و می توانست پرونده در دادگاه رسیدگی به جرایم رایانه ای بررسی شود، اما در هر حال تشخیص صلاحیت با دادگاه است.

وی افزود: بنده به عنوان وکیل می توانم نظر خود را بیان کنم، اما در نهایت تصمیم را ریاست دادگاه می گیرد.

گفتنی است؛ دادگاه بررسی پرونده مدیران کانال های تلگرامی طی 3 روز( 22، 23 و 24 مرداد ماه) در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: