طرح، رنگ و نقاشی در گالری های شهر

کدخبر: 2109734

هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می شود. برای همین پیشنهاد گالری گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری های مختلفی در طول هفته برپا ممی شوندی شود و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می پردازیم:

گالری اُ

آذرخش عسگری، یگانه رجامند و مریم رضوی آثار خود را در این گالری از 20 تا 30 مرداد ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند.

نگارخانه کبیری

لعیا حسین رشیدی آثار خود را از 27 مرداد تا 1 شهریور در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه کبیری مراجعه کنند. این نقاش در نمایشگاه عطر سیب از آثار هنرمندان دیگر برای کسب تجربه بیشتر کمک گرفته است.

گالری شکوه

زهرا پاشایی، پرمیس ثابتی، عسل ثمری آرا، نازنین زهرا شجاعتی، فاطمه سادات طباطبایی، ریحانه کریمی و مژده باقریان آثار خود را در این گالری از 27 تا 28 مرداد ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری شکوه مراجعه کنند.

گالری نک

نمایشگاه گروهی عکس با حضور هنرمندانی مانند طاهر تاتاری، مسعود ثابت زاده، پویا صدیقی، المیرا علی اکبری و علیرضا فاتحی از 27 مرداد تا 9 شهریور ماه سال جاری در این گالری برپا می شود. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند. گالری شنبه ها تعطیل است.

گالری برسام

علی محمد صادقی آثار خود را در این گالری از 27 مرداد تا 1 شهریور ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به این گالری مراجعه کنند.

نگارخانه ترانه باران

اولین پرفورمنس کالیگرافی همراه با برگزاری موسیقی زنده مهدی حاجی محمدی فریمانی با عنوان «ترانه باران»، کیوریتور: علی جزایری با مدیریت هنری: زینب شریعتی و همراهی سیاوش بیوک افشاری، حسام پژوهش، مجتبی زند مقدم، امین یزدانی، مهسا صحیفی، محدثه التجا، انسیه استاد محمد و عطیه التجا در این گالری از 27 تا 30 مرداد ماه سال جاری برپا می شود. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه ترانه باران مراجعه کنند.

گالری ایده پارسی

آزیتا هدایتی متولد 1345 و هنرمند ایرانی مقیم کشور اسلوونی است که تحصیلات خود را در رشته نقاشی در کشور ایران به پایان رسانده و تا کنون در نمایشگاه های گروهی، بین سال های 2009 تا 2012 در کشور اسلوونی و سال 2015 با هنرمندان مطرح ایران و آلمان در کشور آلمان و چهار نمایشگاه انفرادی بین سال های 2008 تا 2016 در کشور اسلوونی شرکت داشته است.

آزیتا هدایتی در آثار خود به مباحث تبادل فرهنگی میان کشورها توجهی ویژه داشته و سعی می کند تا المان های فرهنگی هر کشور را در نقاشی های خود به صورت هنرمندانه با سبک ایرانی درهم آمیخته و به مخاطبین ارائه نماید. آثار او در خارج از ایران مورد توجه مجموعه داران و علاقه مندان به هنر است. این هنرمند آثار خود را در این گالری از 27 مرداد تا 1 شهریور ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ایده پارسی مراجعه کنند.

نگارخانه نگر

جايی كه هيچ كس نيست مجموعه ای از عکس های سعيد فلاح فر است كه از 27 مرداد تا 1 شهریور ماه امسال در گالری نگر به نمايش در خواهند آمد. هنرمندی كه روايتش از پشت دوربين عكاسی روايتی بی واسطه، ناب و خالص است.

سودابه كردی، در مقام كيوريتور اين نمايشگاه، از افتخار اين همكاری و برگزاری مجموعه ارزشمند آثار سعيد فلاح فر می گويد: دوری جستن از تكنولوژی با علم و تسلط بر آن، كنار گذاشتن فنون و ترفند های روايی معمول در عكاسی و ارائه آثار با تمام خلوص و سادگی، اين نمايشگاه را از ديگر نمايشگاه های عكاسی متفاوت می كند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه نگر مراجعه کنند.

نگارخانه صا

سهیلا نوروزی آثار خود را از 27 مرداد تا 5 شهریور ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه صا مراجعه کنند.

گالری ساربان

کیومرث کیاست آثار خود را در این گالری از 27 مرداد تا 2 شهریور ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ساربان مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: