بهرامیان در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری:

تنوع شغلی و پراکندگی جغرافیایی مسئولیت‌ها از نقاط قوت آوایی است

کدخبر: 2109769

نماینده نهاوند در مجلس با اشاره به سوابق متعدد آوایی در قوه قضاییه و مجریه،‌ گفت: تنوع شغلی و پراکندگی جغرافیایی مسئولیت‌های وزیر پیشنهادی دادگستری از نقاط قوت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ، حسن بهرامیان نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پنج شنبه 26 مرداد و در موافقت با سیدعلیرضا آوایی وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: با توجه به شناخت های جامعی که از آقای آوایی دارم ایشان را وزیری شایسته برای این وزارتخانه می دانم.

وی با اشاره به حساسیت وزارت دادگستری به علت ماهیت عملکردی اش خاطرنشان کرد: سوابق و تجارب مختلف آقای آوایی در قوه قضاییه و قوه مجریه و شناخت مناسبی که از بایدها و نبایدهای وزارت دادگستری دارد از جمله مزایای ایشان است.

بهرامیان با ذکر این نکته که آوایی مدارج صلاحیت را در عرصه قضا به صورت پلکانی طی کرده و در 6 استان کشور و کلانشهرها مسئولیت قضایی داشته است، اظهار داشت: آقای آوایی در دولت اول آقای روحانی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال و نیز در دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری مشغول بوده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر باید اهل تعامل و مورد وثوق باشد گفت: آقای آوایی تجربه شغلی بالایی برای تصدی مسئولیت در وزارت دادگستری دارد و به واسطه تنوع شغلی و پراکندگی جغرافیایی محل خدمت خود تجاربی ارزنده برای وزارت دادگستری دارد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: