برزگرکلشانی در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع؛

قانون برنامه ششم و اسناد بالادستی نقشه راه وزارت دفاع است

کدخبر: 2109805

نماینده مردم سلماس گفت: سیاست‌های کلی نظام، قانون برنامه ششم و اسناد بالادستی نقشه راه وزارت دفاع است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، اظهار داشت: از رئیس جمهور جهت معرفی یکی از هزاران چهره درخشان که در سطح نیروهای مسلح وجود دارد به عنوان وزیر دفاع تقدیر می‌کنم.

وی افزود: امیر سرتیپ امیر حاتمی که هم خود امیر است و هم به نام امین مزین شده از امیران شایسته، متعهد ولایی، اخلاق‌مدار، مدیر، مدبر، خوش فکر و قانونمند هستند.

این وزیر پیشنهادی که در طول خدمت در بالاترین مشاغل فرماندهی و مدیریت ارتش و ستاد کل نیروهای مشترک و وزارت دفاع منشأ خدمات عدیده بوده، نقش مهمی در ارتقای آمادگی رزمی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی، بسیج و تصمیم‌سازی سامانه فرماندهی در مقابله با تهدیدهای روزافزون دشمنان، توطئه چند جانبه خارجی و مشارکت فعال در تأمین نیازمندی‌های اطلاعاتی داشته است.

وی تاکید کرد: امیر حاتمی در ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان الگوی یک افسر هوشمند و لایق در بالاترین رده ستادی و اجرایی نیروهای مسلح بوده است.

وی تصریح کرد: مبانی مورد استفاده در برنامه امیر سرتیپ حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شامل تدابیر مقام معظم رهبری، قانون اساسی، اهداف و راهبردها، اولویت‌های دولت، محورهای چشم‌انداز 20 ساله کشور و نیروهای مسلح با سیاست‌های کلی نظام، قانون وزارت دفاع، همچنین قانون 5 ساله ششم، اسناد راهبردی نیروهای مسلح و سپاه و وزارت دفاع نقشه جامع علمی کشور است که با تجربه سازمان‌های تابعه وزارت دفاع و تجربه و تحلیل‌های محیطی، آینده پژوهی، ارزیابی نیازهای امروز و آینده نیروهای مسلح نقد و بررسی روند‌ها موجود تدوین شده است.

نماینده مردم سلماس بیان داشت: امیر حاتمی را نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح می‌دانم و در شرایط حساس کنونی رأی اعتماد نمایندگان به صورت رأی قاطع و بدون مخالفت به امیر سرتیپ حاتمی بیانگر حمایت آنها از نیروهای مسلح، امر مقدس دفاع و همچنین قدردانی از خدمات این امیر شایسته موجب رضایت سربازان وطن خواهد بود.

برزگر کاشانی ادامه داد: ظریف مرد شماره یک دیپلماسی کشور و فردی وطن‌پرست می‌گوید که بنده در حین مذاکرات بین‌المللی علاوه بر حمایت‌های رهبری و مردم از توانایی‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بهره فراوانی برده‌ام. ما کمترین بودجه دفاعی را در بین کشورهای منطقه داریم اما از برترین قدرت دفاعی و عمق استراتژیک برخورداریم.

وی تأکید کرد: وزارت دفاع با بیش از 100 دانشگاه در حال فعالیت است و از تولیدات قریب به 4 هزار شرکت استفاده می‌کند. موشک‌های نقطه‌زن و انواع ادوات دفاعی جنگی با بالاترین کیفیت تولید می‌شود.

برزگر کاشانی افزود: در طرح آمایش دفاعی، خروج پادگان‌هایی که در حوزه انتخابیه بسیاری از دوستان وجود دارد امیر حاتمی می‌توانند قابلیت‌هایی برای انتقال این پادگان‌ها از داخل شهر به خارج شهر ایجاد کند. ما بهترین تجهیزات نظامی را داریم و برای رسیدن به این نکته که بهترین تجهیزات به همراه شجاع‌ترین نیروها داریم لذا آنها را باید مورد حمایت قرار گیرند تا تشویق شوند.

وی خاطر نشان کرد: ما بر اساس قانون افزایش 20 درصدی دریافتی و مزایای نیروهای مسلح را وضع کردیم، بر این اساس آنچه که از وزرا و هیأت دولت آینده می‌خواهیم این است که مجلس و دولت دست به دست دهند و در جهت ارتقای کیفیت زندگی نیروهای مسلح تلاش کنند.

نماینده مردم سلماس در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با رأی قاطع به وزیر دفاع به دور از سلیقه‌ها نشان دهند که پشتیبان نیروهای مسلح هستند و خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: