کوپ‌سازی و افزایش یگان‌ها براساس نیازها و توسعه فضای شهری

کدخبر: 2109873

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی مهمترین برنامه مدیریتی و کلان ناجا را توجه به بومی سازی و بومی سپاری عنوان کرد و گفت: نهضت کوپ‌سازی و افزایش یگان‌های انتظامی براساس نیاز و توسعه فضای شهری و در راستای پیشگیری و کاهش جرایم در دستورکار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، سردار ایوب سلیمانی در جلسه جمع بندی نظارت ستادی انتظامی استان آذربایجان شرقی، 26 مرداد ماه را یادآور یکی از خاطره انگیزترین ، عزت مندانه ترین ، موفق ترین و پرشکوه ترین روز انقلاب اسلامی و تاریخ ملت ایران عنوان کرد و اظهارداشت: این روز یادآور مجاهدت ها ،صبرو استقامت بندگان مخلص خدا بود که توانستند با مقاومت خود در تنگ ترین سلول ها، شکننده ترین نوع شکنجه ها را تحمل و امید به نصرت الهی را به همگان القاء کنند.

وی به نتایج جمع بندی نظارت ستادی از آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در ارزیابی های صورت گرفته وضعیت استان مطلوب بوده و کارنامه کسب شده بیانگر تلاش و مجاهدت کارکنان و مدیریت شایسته فرمانده انتظامی استان است.

وی یادآور شد: در بازرسی های نظارت ستادی هدف رفع مشکلات و نواقص و اصلاح امور اجرایی و ماموریتی بوده و باید وضعیت استان های مورد ارزیابی به صورت کامل بررسی شود.

وی، نتایج جمع بندی نظارت های ستادی را به عنوان نقشه راه برای ماموریت های آینده در ناجا عنوان کرد و افزود:صیانت و سلامت سازمان از ارکان مهم و ارزشمند موفقیت هر سازمان بوده و فرماندهان و مسئولان انتظامی باید در حوزه سلامت کارکنان و صیانت از آنان، اهتمام و دقت بیشتری داشته باشند.

سردار سلیمانی ادامه داد: در افکارسنجی های مردمی صورت گرفته نیروی انتظامی با ارائه بیش از 1600 خدمت متفاوت و متنوع جزء 4 سازمان برتر و موفق قرار گرفته و سرمایه اجتماعی رو به رشدی را کسب کرده است .

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: ناجا سازمانی آبرو مند بوده و رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی انتظامی بهترین پاداش برای کارکنان و تلاشگران عرصه نظم و امنیت خواهد بود.

وی مهمترین برنامه مدیریتی و کلان ناجا را توجه به بومی سازی و بومی سپاری عنوان کرد و گفت:استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان مدنظر و توجه فرماندهان ارشد ناجا بوده و نهضت کوپ سازی و افزایش یگان های انتظامی بر اساس نیاز و توسعه فضای شهری در راستای پیشگیری و کاهش جرایم در دستور کار قرار دارد.

وی توجه به حل مشکلات معیشتی کارکنان را از دغدغه های اصلی مسئولان ناجا دانست و تاکید کرد:اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته بطوری که پرداخت وام مسکن از طریق بانک مسکن انجام می شود و در صدد هستیم تعداد 17 الی 18 هزار از پرسنل نیز از طریق بانک مهر اقتصاد وام کد 62 را دریافت نمایند.

معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان ضمن توصیه به فرماندهان و مسئولان حاضر در جلسه ، گفت: افزایش نیرو و تجهیزات در برنامه های کلان ناجا قرار گرفته و موافقت های ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این خصوص کسب شده و در گزینش و انتخاب افراد برای استخدام نیرو خود فرماندهان استان ها باید پای کار بوده و حساسیت و دقت بیشتری در خصوص جذب و استخدام نیروها لحاظ شود.

براساس گزارش سایت پلیس، در ابتدای این جلسه، سردار "محسن حسن خانی" فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گزارشی از آخرین وضعیت امنیتی و عملکرد یکساله انتظامی استان را ارائه کرد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: