دایی: موقعیتی به استقلال ندادیم

کدخبر: 2109904

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت:تیم ما در هفت هشت دقیقه ابتدایی نیمه اول خوب نبود اما در ادامه حاکم بازی شدیم. موقعیتی به استقلال ندادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل استقلال، گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما در هفت هشت دقیقه ابتدایی نیمه اول خوب نبود اما در ادامه حاکم بازی شدیم. موقعیتی به استقلال ندادیم.

وی افزود: بازی با تاکتیکی انجام دادیم. به بازیکنان استقلال و جباری اجازه بازیسازی ندادیم. در 30 دقیقه اول نیمه دوم هم حاکم توپ و میدان بودیم و به گل رسیدیم. چند موقعیت تک به تک هم داشتیم، در کل شایسته کسب پیروزی بودیم.

سرمربی سایپا در رابطه با اینکه آیا امروز میزبان بودند ولی استقلال هوادار داشت تصریح کرد: فوتبال ما همین است همه یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی، تیم‌های تهرانی هواداری ندارند باز در شهرستان‌ها تیم‌ها هواداران خاص خود را دارند اما به غیر از استقلال و پرسپولیس سایر تیم‌های تهرانی هوادار ندارند. طبیعت فوتبال ما همین است از همان اندک هوادارانی که از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. ما در این نوع بازی‌ها سختی‌های خاص خودمان را داریم اول اینکه باید حریف را خنثی کنیم و دوم اینکه کاری کنیم بازیکنان خودمان تحت تأثیر جو قرار نگیرند.

دایی در رابطه با خوشحالی گل محمد عباس‌زاده عنوان کرد: این خوشحالی مربوط به عباس‌زاده است جباروف هم بعد از گل به تراکتورسازی 5، 6 پشتک زد از زمانی که عباس‌زاده را می‌شناسم او به این شکل خوشحالی می‌کند.

وی در پایان در رابطه با عملکرد داور، گفت: تصمیم گرفتم در مورد داور صحبتی نکنم اما در برنامه‌هایی که داوری بررسی می‌شود این مسأله را خواهید دید که داور چند اشتباه تأثیرگذار داشت من به تصمیمات داور احترام می‌گذارم و اگر بتوانم می‌خواهم در مورد داوری صحبت نکنم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: