شاه‌علی‌دوست: هنوز زود است بگوییم مدعی قهرمانی هستیم

کدخبر: 2109909

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: در هفته چهارم لیگ نمی‌شود صحبت از مدعی بودن کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه شاه علی دوست در پایان دیدار دو تیم سایپا و استقلال که با برد یک بر صفر به سود نارنجی پوشان به پایان رسید، گفت: خدا را شکر که توانستیم این برد با ارزش را به دست بیاوریم و بابت این اتفاق خیلی خوشحالم.

وی افزود: در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم و همین مسئله باعث شده بود استقلال میانه زمین را در دست بگیرد اما با صحبت هایی که کادر فنی در بین دو نیمه داشت و جابه جایی های صورت گرفته در نیمه دوم باهوش تر عمل کردیم و در نهایت هم با استفاده از موقعیت ها بازی را بردیم.

کاپیتان سایپا در واکنش به این سوال که آیا تیمش می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد؟ خاطر نشان کرد: در حال حاضر هفته چهارم لیگ سپری شده و نمی شود در مورد مدعی بودن صحبت کرد. تمام تلاش ما این است که این فصل در جمع مدعیان باشیم اما برای این کار باید بازی به بازی پیش برویم.

شاه علی دوست در مورد اعتراض هواداران استقلال به شادی پس از گل محمد عباس زاده عنوان کرد: این اتفاقات طبیعی است، هواداران استقلال بازیکن پرسپولیسی در زمین دیدند و نسبت به آن واکنش نشان دادند و برعکس این اتفاق هم می تواند رخ دهد. خودمان باید حواس مان باشد که در زمین به چه شکل عمل می کنیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: