گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از دمشق/

رقص ۴۳ پرچم رنگین در شهر نمایشگاهی دمشق/ مسئولان غرفه‌های خارجی به تسنیم چه گفتند؟+ فیلم

کدخبر: 2110211

پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی دمشق با عنوان بازسازی سوریه، بار دیگر پس از توقف پنج ساله برگزار شده است که نشانه پیروزی سوریه بر تروریسم و بازگشت امنیت و ثبات به این کشور است.

فتحی نظام ، خبرنگار خبرگزاری تسنیم، شهر نمایشگاهی، دمشق : چهل و سه پرچم از مناطق مختلف جهان در محل برگزاری پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی دمشق به اهتزاز درآمد، نمایشگاهی با عنوان بازسازی سوریه، بار دیگر پس از توقف پنج ساله برگزار شده است که علامت پیروزی را بالا گرفته و پیروزی سوریه بر تروریسم و شکستن حلقه محاصره اقتصادی را اعلام کردند که کشورهای متعددی بر ملت سوریه تحمیل کردند.

چهل و سه کشور شامل : جمهوری اسلامی ایران، چین، عراق، جمهوری چک، مصر، روسیه، بلاروس، ارمنستان، سودان، هند، فلسطین، اندونزی، کوبا، لبنان، کره شمالی، کره جنوبی، یمن، آفریقای جنوبی، بلژیک، انگلیس، کانادا، برزیل، آلمان، فرانسه، تایوان، لهستان، هلند، دانمارک، امارات متحده عربی، اسپانیا، ژاپن، هنگ کنگ، تایلند، مالزی، بلغارستان، ایتالیا، بحرین، اردن، پاکستان، سلطان نشین عمان، جمهوری آبخازیا، الجزایر و ونزوئلا در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

جمعیت زیادی از جمله شخصیت های رسمی اعم از وزیران و سفیران در مراسم افتتاح نمایشگاه شرکت کردند که در راس آنها «عماد خمیس» نخست وزیر سوریه قرار داشت که به نمایندگی از رئیس جمهور بشار اسد شرکت کرد، همچنین نمایش های هنری برای شرکت کنندگان اجرا شد که بر پیروزی سوریه بر هر کس که بخواهد به آن خدشه و بدی وارد و آن را نابود کند، تصریح می کند.

نخست وزیر سوریه از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید و در گفت وگو با خبرنگار تسنیم تاکید کرد این مشارکت گسترده در نمایشگاه بین المللی دمشق، هسته های بازسازی سوریه پس از جنگ است.

این بزرگترین و گسترده ترین نمایشگاه در تاریخ نمایشگاه بین المللی دمشق است که با مشارکت بیش از 40 کشور از نقاط مختلف جهان برگزار می شود، کشورهایی که اگر از بازگشت امنیت و روی آوردن سوریه به بازسازی خرابی های هفت سال جنگ، مطمئن نمی شدند به اینجا نمی آمدند.

در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از نمایشگاه بین المللی دمشق و گفت وگو با نمایندگان کشورهای مصر، بلاروس، عراق، چین،جمهوری اسلامی ایران و یمن را مشاهده می کنید.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: