ابراهیمی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارشاد:

«صالحی» یک روشنفکر تمام عیار دینی است

کدخبر: 2110222

نماینده مردم رامیان در مجلس گفت: دکتر صالحی یک روشنفکر تمام عیار دینی است و امروز جمهوری اسلامی به چنین افرادی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی، گفت: ما در این حوزه نیاز به مدیر صرف نداریم، بلکه وزیر فرهنگ باید از اعضای فرهنگ و هنر باشد، در غیر این صورت پیشرفت در این حوزه امکان پذیر نیست.

وی افزود: دکتر صالحی یک روشنفکر تمام عیار دینی است و امروز جمهوری اسلامی به چنین افرادی نیاز دارد تا بتواند گسست های ایجاد شده در فرهنگ را ترمیم کند. تجربه های 4 دهه گذشته نشان داده که مدیرانی که در این عرصه حضور داشته اند در حوزه فرهنگ موفق نبودند. مسئله ما در شرایط امروز گفتگو و تعامل است و کسی را می خواهیم که اصول را قبول داشته و مسائل فرهنگی را بفهمد و بتواند بفهماند. از طرفی باید بتواند ظرفیت ها و خلاقیت های زبان امروزی را درک کرده و بتواند به دیگران بفهماند.

ابراهیمی گفت: جامعه امروزی جامعه ای توسعه یافته است که متناسب با مقتضیات فرهنگی خود و ارزش های ملی و انقلابی با تأکید بر آزادی های مشروع و حمایت از نویسندگان و همچنین بزرگداشت هنرمندان نیازمند فردی با شخصیت دکتر صالحی است.

وی ادامه داد: در زمینه اجرایی، اداره موفق نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بین المللی کتاب از موفقیت های دکتر صالحی به شمار می آید. نمایشگاه کتابی که پیش از ایشان دچار مشکلات مدیریتی بود که از کیفیت این نمایشگاه می کاست، ولی ایشان با روحیه ای کارآمد و سالم امور اجرایی نمایشگاه را به اهالی نشر واگذار کردند.

نماینده مردم رامیان در مجلس گفت: دکتر صالحی در زمینه تمرکز و سپردن امور استان ها و شهرستان ها به خودشان اقدامات خوبی انجام داده و با نگاه تخصصی به حوزه فرهنگ و سابقه 4 سال اداره معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد می تواند در عرصه پیشرفت فرهنگ کشور موفق باشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: