طی پیامی؛

سرلشکر رشید انتصاب مجدد محسن رضایی در مجمع تشخیص را تبریک گفت

کدخبر: 2110288

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) طی پیامی انتصاب مجدد محسن رضایی به سمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) طی پیامی انتصاب مجدد محسن رضایی به سمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی

دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

با اهداء سلام و تحیات الهی،

سپاس خدای حکیم و ذوالجلال را که هدایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پس از امام راحل عظیم الشان، به راهبری حکیم از سلاله مطهر پیامبر اعظم (ص) سپرد و برای او بازوانی امین و ایثارگر مقدر ساخت تا در هنگامه‌های خطیر اداره‌ نظام، همچون سربازانی فداکار آماده مجاهدت مخلصانه و جانفشانی باشند.

بدین‌وسیله انتصاب مجدد جنابعالی را با حکم مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

از محضر حضرت باریتعالی برای حضرتعالی که از سابقه مبارزان نهضت اسلامی علیه رژیم طاغوت و فرمانده با تدبیر و شجاع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و از چهره‌های درخشان در عرصه‌های مختلف نظامی - امنیتی و سیاسی کشور و از بازوان امین و مقتدر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا هستید، تداوم سلامتی و توفیقات مستمر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت‌های حکیمانه، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.»

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: