رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون انرژی:

هیچ نماینده‌ مجلسی سراغ ندارم که استخدام وزارت نفت شده باشد

کدخبر: 2110292

رئیس مجلس با اشاره به اینکه این روزها در سایت‌ها پشت سر نمایندگان حرف‌های بسیاری مطرح می‌شود، گفت: نماینده‌ای را سراغ ندارم که وقتی به مجلس آمد،‌ کارمند وزارت نفت شود و اگر چنین چیزی رخ داده باشد،‌ ما با آن برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی در جلسه علنی بعدازظهر امروز مجلس با اشاره به پاسخ لاریجانی به بخشی از سخنانش در مخالفت با بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت مبنی بر عدم هرگونه استخدام نمایندگان مجلس دهم در وزارت نفت از سوی این وزیر پیشنهادی گفت: بروید ببینید چه تعداد از نمایندگان ادوار در وزارت نفت جذب شده اند.

بنابراین گزارش، رئیس مجلس در پاسخ گفت: شما در نطقتان نگفتید «نمایندگان ادوار» بلکه سخن شما از استخدام نمایندگان بود که این حتما توهین است.

وی افزود: شما گفتید که کارمند وزارت نفت بودید؛ آقای زنگنه که شما را استخدام نکرده است، بلکه شما رأی از مردم گرفته اید.

لاریجانی در ادامه گفت: بینی و بین اله، نماینده ای را سراغ ندارم که وقتی به مجلس آمد، کارمند وزارت نفت شود؛ این روی رأی نمایندگان تأثیر می گذارد و اگر چنین چیزی رخ داده باشد، ما با آن برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: با دست خودتان مسئله ایجاد نکنید؛ من در جریانم و می دانم که یک نفر از آنان کارمند وزارت نفت نشده است.

رئیس مجلس با اشاره به این که این روزها در سایت ها حرف های زیادی پشت سر نمایندگان مطرح است، خاطرنشان کرد: خودتان پشت تریبون چیزی عنوان می کنید که بعد در بیرون بگویند وزرا نمایندگان را استخدام می کنند که رأی بگیرند؛ چنین چیزی خلاف است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: