در صحن علنی مجلس:

رحمانی‌فضلی: مبنای انتخابم برای وزارت کشور توسعه‌محوری است

کدخبر: 2110299

وزیر پیشنهادی کشور گفت:مبنای انتخاب اینجانب برای وزارت کشور توسعه‌محوری بوده است و از رئیس‌جمهور محترم که لطفشان شامل حال بنده شد و به مجلس معرفی کردند تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور در دفاع از برنامه پیشنهادی خود در صحن علنی مجلس با اشاره به حضور خود در کمیسیون های مجلس و مشکلات مطرح شده در این جلسه ها گفت: همه این مسائل دلسوزانه و برای اجرای قانون بود. خوشحالم که بگویم بنده به عنوان کسی که تجربه دوره نمایندگی داشته ام و تجربه معاونت پارلمانی در صداوسیما و شورای عالی امنیت ملی در خدمت نمانیدگان بودم و همچنین تجربه دو دور رای اعتماد از مجلس را دارم، کاملا فضای مجلس و نمایندگان عزیز را می شناسم و به آنها حق می دهم که موضوعات منطقه ای وناحیه ای مربوط به مردم را پیگیر باشند.

وی افزود: خدا را به خاطر داشتن این انقلاب و چنین رهبری شکر می کنیم. از رئیس جمهور محترم که لطفشان شامل حال بنده شد و به مجلس معرفی کردند نیز تشکر می کنم.

رحمانی فضلی ادامه داد: وزارت کشور با توجه به ابعاد مختلف آن و موضوعات متنوعی که در حوزه خود دارد می تواند در اقتدار و تامین منافع و امنیت ملی نقش بزرگی داشته باشد. وزارت کشور به عنوان یک وزارت حاکمیتی می تواند در جهت تامین امنیت ملی و رضایت عمومی مردم موثر باشد. سیاست خارجی دنباله سیاست داخلی است و ناگسستنی است.

وی تصرح کرد: یک کشور منسجم و توسعه یافته و با مردمی رضایتند می توانیم پشتوانه قوی برای سیاست خارجی رقم بزنیم. ضمن اینکه مبنای رئیس جمهور برا یانتخاب بنده توسعه محوری بوده است و هم در دوره قبل و هم در این دوره بر این مسئله تاکید داشته اند و موضوع توسعه یک موضوع توسعه همه جانبه پایدار است.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: