مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی اسباب بازی برگزار شد

کدخبر: 2110307

اختتامیه جشنوراه ملی اسباب بازی با حضور دبیر جشنواره و مدیرعامل کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی اسباب بازی عصر امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مناف یحیی پور دبیر جشنواره ملی اسباب بازی و علیرضا حاجیان زاده, مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این مراسم مناف یحیی پور دبیر جشنواره ملی اسباب بازی در خصوص این جشنواره گفت: شماره غرفه ها در سومین دوره جشنواره ملی اسباب بازی از 71 غرفه در دوره قبل به 104 غرفه رسید. سهم واردکننده های اسباب بازی در جشنواره بدون آنکه محدودیتی برای آن ها ایجاد شود به 10 درصد رسیده است.

وی افزود: با توجه به تجربه دو دوره گذشته در این جشنواره, رویکرد ما به سمت بازی های ایرانی است و ضمن ارائه بازی های ایرانی و نیز بازی های حرکتی, محله اسباب بازی ها را با حضور مربیانی از پنج استان کشور دایر کردیم. غرفه تجربیات هنری و ایده های نو فرصتی را برای نگاه به پیرامون ایجاد کرد.

دبیر جشنواره ملی اسباب بازی با اشاره به امکان مشاوره به بازدیدکنندگان در عرصه اسباب بازی در این دوره از جشنواره اظهار داشت: هفت کارگروه عمومی و اختصاصی با حضور افراد حقوقی و حقیقی مرتبط با اسباب بازی تشکیل می شود. خوشبختانه هم مقدمات فعالیت مستمر و جدی جشنواره ملی اسباب بازی فراهم شده است و هم گام های اولیه تدوین استانداردهای اسباب بازی برداشته شد. امیدوارم سال آینده شیوه نامه تدوین این استانداردها فراهم شود. سعی ما بر این است که صمیمانه نقدها را بشنویم و ثبت کنیم و به تدریج از کاستی ها بکاهیم.

در این مراسم، انتشارات نوبهار و موسسه میراث و حفظ تمدن پارس رتبه سوم را در بخش طرح های ثبت اسباب بازی به دست آوردند. رتبه دومین این بخش به نادر گیاهی اختصاص یافت.

خبر در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: