جشنواره یک روزه لاک پشت پرنده برگزار می شود

کدخبر: 2110308

شیوه اجرای جشن امضای لاک پشت پرنده از این فصل و برای معرفی کتاب‌های بهار و تابستان سال ۹۵ تغییر می‌کند و در یک روز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مژگان رییسی امجد، مدیر فروشگاه مرکزی شهر کتاب با بیان اینکه جشن‌های فصلی امضای لاک پشت پرنده همیشه با ازدحام همراه بوده است، اظهار داشت: شلوغی دو ساعته فروشگاه برای معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان باعث می‌شد نه مخاطب به درستی و به راحتی به کتاب‌ها دسترسی داشته باشد و نه نویسنده‌ها بتوانند از این فرصت برای شناسایی اثر و ارتباط با مخاطب استفاده کنند.

وی افزود: همین معضل باعث شد تصمیم بگیریم تغییراتی را در شیوه اجرای جشن‌های فصلی اتخاذ کنیم. در ابتدا قرار است زمان کاری جشن، از دو ساعت به ۶ ساعت افزایش پیدا کند و کتاب‌ها بر اساس سن کودکان و نوجوانان رده‌بندی شوند و هر گروه سنی در ساعت مناسب و مخصوص خودش برای استفاده از برنامه بیاید.

امجد ادامه داد: به این ترتیب، مخاطبان خردسال که از ۴ تا ۶ سال سن دارند، از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰، کودکان سال‌های اول دبستان، از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ و کودکان سال های آخر دبستان و نوجوانان نیز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ می‌توانند در این جشنواره یک روزه شرکت کنند و با کتاب‌های وارد شده در فهرست ۲۱ و ۲۲ آشنا شوند و با پدیدآورندگان و مترجمان کتاب گفتگو کنند.

علاقه‌مندان به این برنامه روز شنبه ۴ شهریور از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و بنابر رده‌بندی سنی می‌توانند به فروشگاه مرکزی شهر کتاب واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته مراجعه کنند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: