دو خبر کوتاه از تئاتر

تعطیلی تئاتر شهر به مناسبت شهادت امام محمدتقی (ع)

کدخبر: 2110310

سه نمایش به صحنه رفته در تالارهای اصلی، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر دوشنبه ۳۰ مرداد به مناسبت شهادت امام محمدتقی (ع) اجرایی ندارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، نمایش های «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی در تالارهای اصلی، «آرسن» به کارگردانی بهزاد صدیقی در تالارقشقایی، «صبح یه روز لعنتی » به کارگردانی حسن باستانی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر دوشنبه 30 مرداد به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) به صحنه نمی روند. این در حالی است که نمایش «پسران تاریخ» به کارگردانی اشکان خیل نژاد در تالار چهارسو در این تاریخ استثنائاً در ساعت 18 به صحنه می رود.

نمایش های «راشومون» به کارگردانی رضا کوچک زاده در تالار قشقایی، «ناتمام» به کارگردانی کهبد تاراج در تالار سایه، «دشمن خدا» به کارگردانی عمادالدین رجب لو در پلاتو اجرا نیز روز سه شنبه 31 مرداد اجرایی ندارند.

نمایش « حکایت حکایت طبیب اجباری مولیر»به تئاتر باران می آید

نمایش کمدی موزیکال«حکایت حکایت طبیب اجباری مولیر» را از پنجم شهریور ماه در تئاتر باران روی صحنه می رود. این نمایش نوشته سیاوش طالبیان و به کارگردانی مشترک رضا یزدانی و کاوه توکلی است.

« حکایت حکایت طبیب اجباری مولیر» داستان موسی هیزم شکن فقیری است که بر اثر اتفاقی در لباس حکیمی حاذق ظاهر می شود. سیاوش طالبییان، کاوه توکلی، رضا یزدانی، بهروز پناهنده، امیر سفیری، خیام وقار، ساربه اوحانیان، امیرحسین نبوی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

پیش فروش بلیت های نمایش کمدی موزیکال «حکایت حکایت طبیب اجباری» از امروز در سایت تیوال آغاز شده و علاقه مندان جهت خرید بلیت می توانند با مراجعه به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com نسبت به خرید بلیت این اثر نمایشی اقدام کنند.

سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از:آهنگساز: قلیچ خان،طراح صحنه: کاوه توکلی، رضا یزدانی،طراح سر عروسک: ایمان عطایی،طراح بدن عروسک و طراح لباس: نگار صمدی،سرمایه گذار: کورش مهری،عکس:محمود پیری، ساخت تیزر: سجاد ایرانمنش، مشاور رسانه:مریم رودبارانی.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: