رسانه ترکیه ای گزارش داد:

حمایت غرب از گروه های تروریستی در ترکیه از طریق شرکت های پوششی

کدخبر: 2110383

روزنامه ینی شفق ترکیه در گزارشی از ارسال کمک های مالی به گروه های تروریستی در استان های شرقی و جنوب شرقی این کشور از طریق شرکت های پوششی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه ینی شفق ترکیه در گزارشی از ارسال کمک های مالی به گروهای تروریستی در برخی از استان های شرق و جنوب شرق ترکیه توسط سازمان های غربی از طریق شرکت های پوششی خبر داد.

در این گزارش آمده است در استان های هاتای، غازی عنتب، شانلی اورفا و کلیس سازمان ها و انجمن هایی در حال تاسیس هستند که تحت عنوان «کمک» میلیون ها لیر ترک از خارج از کشور پول و منابع مالی دریافت می کنند.

بنا بر این نوشته، پیگیری ها نشان می دهد این پول ها بصورت نقد در اختیار گروه های تروریستی حاضر در منطقه قرار می گیرند تا علیه ترکیه استفاده شوند.

در این گزارش آمده است بسیاری از شرکت های پوششی در این مناطق به بهانه کمک رسانی افتتاح شده اند و بعد از پایان ماموریتشان و رساندن پول به این گروه ها بدون هیچ فعالیتی دفاتر خود را تعطیل کرده اند.

گفته شده است اکثر این شرکت ها به بهانه ارسال کمک به مردم سوریه فعالیت های خود را در این مناطق آغاز کرده اند ولی تحت پوشش امداد رسانی کمک های مالی در اختیار گروه های تروریستی قرار می دهند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: