جشنواره فیلم های سینمایی بامدادی این هفته

کدخبر: 2110401

فیلم‌های سینمایی دشمنان، در حلقه و بچه‌های کوچه دوازدهم این هفته از شبکه یک پخش می‌شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز شنبه حدود ساعت 1:30 بامداد فیلم سینمایی «دشمنان ملت» به کارگردانی مایکل مان، پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جانی دپ و کریستین بیل آمده است: دهه ۱۹۳۰ میلادی آمریکا که دوران رکود اقتصادی در آن کشور است. تبهکاری به نام جان دیلینجر، گنگستر خطرناک و معروف سعی دارد تا...

فیلم سینمایی «در حلقه» یکشنبه 29 مرداد ساعت یک بامداد از شبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم ماجرای بی کفایتی یکی از وزرای انگلستان را روایت می کند که مقامات بالادست از او به عنوان مهره ای برای اهداف خود استفاده می کنند و کوچکترین اظهارنظر او در مطبوعات باید با صلاحدید مقامات پشت پرده باشد. او در یک اظهار نظر در مورد جنگ عراق، برخلاف سیاست های انگلستان عمل می کند.

فیلم سینمایی «در حلقه» به کارگردانی آرماندو ایناسی در سال 2009 ساخته شده است.

فیلم سینمایی «بچه های کوچه دوازدهم» به کارگردانی شاپور غریب، بامداد سه شنبه 31 مرداد ماه حدود ساعت یک بامداد از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی سید جواد هاشمی، آتش تقی پور و حمید میهن دوست آمده است: حاج آقا حقیقت به مناسبت نیمه شعبان مسابقه فوتبالی بین بچه های کوچه دوازدهم و بچه های کوچه پشتی برقرار می کند و قول می دهد که هر کس در این مسابقه گل بزند به عنوان جایزه به یک باشگاه فوتبال می رود. بچه های دو کوچه به این بهانه درگیر ماجراهایی می شوند. حمید از بچه های کوچه دوازدهم که در کلوپ حسین آپاراتچی کار می کند می خواهد فیلمی از فعالیت بچه های کوچه اش تهیه کند تا در نیمه شعبان نمایش دهد که ...

فیلم سینمایی «روزهای زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ طادی، بامدادچهارشنبه 1 شهریورحدود ساعت1 بامداد از شبکـه تماشا پخش می شودپخش می شود.

داستان این فیلم که با بازی هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد به تصویر درآمده است در سال ۱۳۶۷ می گذرد. زمانی که «لیلا» و «امیرعلی»، زن و شوهری که زندگی خود را وقف بیمارستان صحرایی در جبهه جنوب کرده اند. «امیرعلی» و همسرش به دلیل سال ها کار در آنجا به حال و هوای جبهه وابستگی شدیدی پیدا کرده اند، اما اعلام خبر آتش بس و بعد حمله نیروهای عراقی به بیمارستان، این زوج را در آزمایشی دشوار قرار می دهد.

اما فیلم «دست نوشته ها» به کارگردانی مهرزاد مینویی و نویسندگی بهروز افخمی ساختهٔ سال ۱۳۶۵ است. این فیلم داستان یک راننده تاکسی است که قبلا در کمیته انقلاب اسلامی فعالیت می کرده اما اخراج شده است اما باز درگیرماجرایی اطلاعاتی می شود.

فیلم سینمایی «تعقیب سایه ها» به کارگردانی: علی شاه حاتمی

در خلاصه فیلم آمده است: در پي وقوع انفجار خودرويي ارشد گروه تحقيق پليس شروع به كار كرده و با كمك يكی از مجروحين حادثه هويت و شماره خودروی عامل اصلي بمب گذاری (تيمور ايده لو) شناسايی می شود. تيمور كه سال گذشته در جريان توزيع مواد مخدر دستگير شده بود به ده سال زندان در دادگاه سنندج محكوم شده ولی به قيد ضمانت آزاد و متواری می گردد. با مراجعه پليس به شخص ضامن ساير دوستان تيمور از جمله فردی بنام بهرام شناسايی می شوند. بمب گذاری توسط تيمور در خودروی ديگر و انفجار يكی از آنها كه باعث شهادت دو تن از مأموران خنثی سازي مي شود پليس را در يافتن عوامل بمب گذاري از جمله تيمور مصر می سازد. محل اصلي عاملين انفجار شناسايی می شوند و ساكنين آن به جز تيمور دستگير می گردند. تيمور كه برای اجرای نقشه خود جهت بمب گذاری در نقطه ديگر شهر از خانه خارج شده بود تحت تعقيب قرار می گيرد. سرانجام پرونده بمب گذاری با شهادت يكی ديگر از اعضای پليس، كشته شدن تيمور و خنثی شدن بمب چهارم بسته می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: