سردار رحیمی خبر داد

پاتک پلیس به باند بین‌المللی فروش مواد مخدر/ انهدام باند دونفره توزیع «گل» در تهران/ پلیس تابع گروه یا حزبی نیست

کدخبر: 2110462

فرمانده انتظامی پایتخت از جدیدترین عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر و انهدام یک باند بین‌المللی و همچنین باند توزیع ماده مخدر گل در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به اعلام جزئیات جدیدترین عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اشاره و اظهار داشت: امروز شاهد انهدام یکی از باندهای بین المللی در تهران بوده ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: 5 نفر از اعضای اصلی این باند به همراه یک تن و 600 کیلو مواد مخدر دستگیر شدند و نفر اصلی دیگر که دستگیر نشده در خارج از کشور وجود دارد. در غیراین صورت حتماً این فرد نیز بازداشت می شد.

رحیمی افزود: این افراد مواد را از نقطه صفر مرزی و از سیستان و بلوچستان تا اطراف تهران آورده بودند و برنامه شان توزیع آن در سطح شهر تهران بود که با رصد مأموران پلیس و اشراف اطلاعاتی دستگیر شدند.

عالی ترین مقام انتظامی پایتخت به بحث برخورد با معضل و پدیده ناهنجار مواد مخدر پرداخت و گفت: برنامه ما این است که با قاطعیت هم با خرده فروشان برخورد کنیم و هم با باندهای بزرگ و توزیع کننده مواد مخدر؛ چراکه این امر معضل جدی برای جامعه است و نگرانی مردم را در برداشته است.

وی به دستگیری 200 خرده فروش مواد مخدر به همراه 85 کیلو مواد مخدر اشاره کرد و گفت: یک باند توزیع کننده ماده مخدر جدید گل نیز منهدم شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به جزئیات انهدام این باند پرداخت و گفت: اعضای این باند توزیع مواد مخدر گل دو نفر بودند که مسلح به کلاش و کلت کمری جنگی بودند که با 25 کیلو گل در تهران دستگیر شدند. دستگیری این گروه جزو اولین کشفیات ماده مخدر گل در تهران بوده است.

وی از مردم خواست تا اجازه ندهند که محلاتشان پاتوق مجرمان باشد و به آنها توصیه کرد در صورت مواجه با موادفروشان با پلیس 110 تماس حاصل فرمایند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت انهدام این سه باند را طی عملیات چندروزه پلیس دانست و افزود: در برخورد با معتادان متجاهر نیاز به همکاری دستگاهی های دیگر ازجمله بهزیستی و شهرداری است تا بتوان نگرانی مردم را رفع و چهره شهر را پاکیزه کرد.

سردار رحیمی در خصوص تخمین ارزش ریالی مواد کشف شده اظهار داشت: مواد مخدر از یک ارزش ریالی صعودی برخوردار است و از نقطه صفر مرزی هرچه به مرکز و غرب نزدیک می شود قیمت آن افزایش می یابد.

وی در خصوص پاک سازی اماکنی چون فرح زاد و هرندی از وجود معتادان گفت: منتظر خبرهای خوش باشید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سؤالی در مورد همکاری پلیس پایتخت با شورای شهر جدید و شهردار اعلام کرد: ما با تیمی که هم اکنون مشغول به فعالیت هستند و همچنین با تیم جدید تعامل سازنده خواهیم داشت؛ چراکه برای پلیس مهم است که معضلاتی چون معتادان متجاهر را برطرف سازد و در این راستا با دستگاه های مسئول دیگر همکاری خواهد داشت.

سردار رحیمی با تأکید بر این مطلب که پلیس تابع هیچ گروه و حزبی نیست تأکید کرد: ما تحت امر ولی امر مسلمین هستیم؛ با دستگاه ها و سازمان های دیگر نیز در این راستا تعامل خواهیم داشت تاب توانیم به مردم شهر خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: