ملی پوش سابق بوکس در گفتگو با مهر:

فدراسیون بوکس من را رها کرد/ برخی فقط به فکر سودکلان خودشان هستند

کدخبر: 2110463

بوکسور سنگین وزن پیشین تیم ملی که اعتقاد دارد با مهری کنار گذاشته شد قصد دارد پس از دوری یکساله دوباره برگردد و در رقابتهای قهرمانی کشور بزرگسالان شرکت کند.

مجید سپهوند در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دوری بیش از یک سال خود از میادین بوکس گفت: پس از رقابتهای کسب سهمیه المپیک بوکس به میزبانی چین که سال گذشته برگزار شد از تیم ملی کنار رفتم. در آن مسابقه من در یک قدمی مدال بودم اما متاسفانه با یک آسیب دیدگی بد مواجه شدم و با دست شکسته و ابروی پاره فرصت صددرصدی کسب سهمیه المپیک را از دست دادم.

وی افزود: بعد از آن روز فدراسیون بوکس من را رها کرد و در شرایط روحی بدی بودم. مدتی بوکس را رها کردم و چند ماه خانه نشین بودم. فدراسیون به خاطر اینکه مدال نیاوردم و با وجود اینکه شرایط من را می دانست من را از تیم ملی کنار گذاشت.با این وجود من به صورت شخصی تمرین کردم و حالا قصد دارم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم.

ملی پوش سابق بوکس در پاسخ به این سوال که «آیا با تعطیلی اردوهای تیم ملی و برنامه از راه دور سرمربی موافق هستید یا خیر؟»، گفت: به نظرم تمرینات تیم ملی نباید به هیچ عنوان تعطیل شود. یک ورزشکار حرفه ای نمی تواند هم تمرین کند و هم برنامه اجرا کند. بهترین مربی دنیا هم نخواهد توانست از راه دور به بوکسور تمرین بدهد. مهمترین چیز در بوکس فکر کردن است که در تمرینات مستمر عملی می شود.

سپهوند در خصوص ریاست ٢٨ ساله ناطق نوری در بوکس عنوان کرد: ناطق نوری زحمات زیادی برای بوکس ایران کشید. تنها کسی که می توانست در آن شرایط بوکس را با نفوذ خود زنده نگه دارد او بود اما برخی اطرافیان وی واقعا شایستگی نداشتند.

وی در خصوص لغو اردوی تیم ملی ایران با تیم ملی بوکس کوبا گفت: به نظرم این اقدام سرپرست فدراسیون که اردو با تیم ملی کوبا را لغو کرد درست بوده است. تیم ملی کوبا در بوکس مثل رئال مادرید در فوتبال است و ما در حال حاضر شرایط تمرین با آنها را نداشتیم. آمدن آنها با این هزینه تغییر و تاثیر خاصی روی بوکس ما نداشت. در حال حاضر تیم ملی جای چندین جوان شده و ملی پوشان سابق را رها کرده اند.

بوکسور سنگین وزن کشورمان تصریح کرد: هدف من کسب نتیجه در رقابتهای قهرمانی کشور، حضور در تیم ملی و پس از آن نتیجه در بازیهای آسیایی است. امیدوارم شرایط فدراسیون هم در ادامه بهتر باشد. معتقدم بوکس بعد از ناطق نوری دو حالت دارد: یا کلا سقوط می کند و یا پیشرفت خوبی خواهد کرد که امیدوارم با انتخاب غیر احساسی اعضای مجمع فردی به عنوان رئیس جدید منتخب شود که دلسوز باشد و صلاحیت و توانایی خدمت به اهالی این رشته را داشته باشد. متاسفانه برخی در سالهای اخیر در فدراسیون حضور داشتند اما به فکر خدمت نبودند و تنها در اندیشه سودهای کلان خود بودند که باید این موارد از فدراسیون برچیده شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: