با پیام آیت الله مکارم شیرازی

اجلاس سراسری روز جهانی مسجد آغاز شد

کدخبر: 2110492

اجلاس سراسری روز جهانی مسجد در حالی آغاز شد که قرار است ضمن رونمایی از کتاب «مسجد؛ هسته مقاومت» از خانواده شهید محسن حججی شهید مدافع حرم نیز تجلیل و تکریم شود.

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، اجلاس سراسری روز جهانی مسجد امروز(یکشنبه روز 29 مرداد ماه جاری) در سالن الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاری است.

این مراسم با پیام آیت الله مکارم شیرازی آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در این مراسم اظهار داشت: حرکت نورانی انقلاب اسلامی را می توان در نیجریه اروپا و آمریکا هم مشاهده کرد، بچه های حاج قاسم بچه های ناب و سلحشور عاشق امام و ولایت هستند یعنی بچه های امام خامنه ای هستند. به گفته وی، بچه های حاج قاسم از لبنان، عراق، یمن، افغانستان و ...هستند که این چهره های مومن بهم پیوسته اند و این همان نهضت جهانی است که این عمق راهبردی نظام ماست.

در این مراسم که ائمه جماعات استان تهران حضور دارند، قرار است از خانواده شهید محسن حججی تجلیل شود، همچنین کتاب «مسجد؛ هسته مقاومت» نیز رونمایی می شود.

به گزارش فارس، اجلاس سراسری روز جهانی مسجد به یاد 21 آگوست برابر با ٣٠ مرداد سالروز به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها در سال 1348 برگزار می شود که این روز به پیشنهاد ایران از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان «روز جهانی مسجد» نامگذاری شده است.

این گزارش در حال بروز رسانی است...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: