مریم دوستی در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد:

پیشنهاد دو تهیه‌کننده برای ساخت«الدوز»/ روایتی خاص از زندگی یک همسر شهید

کدخبر: 2110496

کارگردان فیلم سینمایی «الدوز» گفت که این فیلم به نوعی یک فیلم دفاع مقدسی با مضمونی اجتماعی خواهد بود و داستان خاصی از زندگی یک همسر شهید را روایت می‌کند.

مریم دوستی کارگردان سینمای ایران درگفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «الدوز» گفت: فیلم سینمایی «الدوز» در حال حاضر روزهای پایانی فیلمنامه را پشت سر می گذارند. این روزها به علت نزدیک شدن به زمان اکران فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» کمی درگیر اکران فیلم هستم و بخاطر همین هنوز کار را آغاز نکرده ام.

وی درباره تهیه کننده فیلم سینمایی«الدوز» اظهار کرد: تا به حال دو تهیه کننده برای ساخت فیلم «الدوز» پیشنهاد همکاری داده اند؛ اما هنوز تصمیم نگرفته ام که با کدام یک از آنها همکاری کنم.

این کارگردان سینمای ایران درباره حضور در جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: احساس خاص و عمیقی نسبت به حضور در جشنواره فیلم فجر ندارم، چرا که احساس می کنم، مافیای حاضر در این جشنواره نمی گذارند جشنواره فیلم فجر مسیر اصلی خود را ادامه دهد و به همین دلیل در طی این سالها این جشنواره افت شدیدی داشته است. البته وقتی که تهیه کننده انتخاب شود، صاحب اصلی پروژه خواهد بود و اوست که تصمیم می گیرد این فیلم را به جشنواره بفرستد یا آن را اکران می کند.

دوستی درباره فضای فیلم جدیدش اعلام کرد: فیلم «الدوز» یک فیلم دفاع مقدسی است؛ اما نه به آن معنا که در آن توپ و تانک مشاهده کنیم. به نظرم سینمای دفاع مقدس در حال حاضر نیازمند آن است که به سمت آن برود که موضوعات اجتماعی را نیز درون خود جای دهد. در همین راستا فیلم سینمایی «الدوز» در به نوعی فیلمی دفاع مقدسی- اجتماعی خواهد بود. «الدوز» یک داستان خاص از زندگی یک همسر شهید است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: