حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفت‌وگو با تسنیم:

"آسیب‌شناسی" لازمه استمرار فعالیت نیروهای انقلابی است

کدخبر: 2110503

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: نیروهای انقلابی باید عملکرد خود را آسیب‌شناسی کنند درباره اشکالات احتمالی بحث و بررسی کنند.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه نیروهای انقلابی باید با آسیب شناسی عملکرد خود همچنان به عنوان مدافع حقوق مردم فعالیت خود را بیش از پیش ادامه دهند، تصریح کرد: تردیدی نیست که مردم خواهان حضور بیش از پیش جریان انقلابی در عرصه های مختلف است.

وی با بیان اینکه، جبهه مردمی نیروهای انقلاب توانست نیروهای انقلابی را متحد و منسجم کند، گفت: یکی از دستاوردهای مهم و اساسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات 96، متحد کردن نیروهای انقلابی است و این مسئله و ارزش بسیار مهمی است که نمی توان آن را دستاورد کوچکی دانست. البته این به این معنی نیست که دوستان تصور کنند که در رفتارهایشان هیچ اشکالی نبوده و رفتارهای احتمالی نادرست نیازمند اصلاح نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه، نیروهای انقلابی باید عملکرد خود را آسیب شناسی کنند، اظهار داشت: به نظر می رسد که نیروهای انقلابی علی رغم موفقیت ها، باید اشکالات احتمالی را مدنظر قرار داده و درباره آن بحث و بررسی کند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: