ناصحی در مراسم افتتاح مسجد ۷۲ تن:

تعداد مساجد ساخته شده در این ۱۲ سال بیش از تاریخ ۱۰۰ ساله بلدیه بود

کدخبر: 2110737

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی‌ شهر تهران گفت: معتقدم مدیریت شهری در ۱۲ سال گذشته بیش از تاریخ ۱۰۰ ساله بلدیه در شهر تهران مسجد ساخته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح مسجد ۷۲تن و یادمان ۶ شهید با بیان اینکه در دوران مدیریت شهری اخیر خدمات شایسته ای در حوزه دینی صورت گرفته است، اظهار داشت: معتقدم مسجد نقطه واصله زمین و آسمان است.

وی افزود: امروز در نظام جمهوری اسلامی شهرداری انقلابی و توانمند خدمات گسترده ای را به شهر ارائه داده که شایسته تقدیر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شورای شهر تهران به توسعه فضاهای دینی در ۱۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: تعداد اماکن دینی تهران از جمله مساجد، حسینیه، حوزه علمیه و غیره در این ۱۲ سال از هزار و ۳۰۰ واحد به ۴ هزار و ۲۰۰ واحد افزایش یافته است.

ناصحی با بیان اینکه فلسفه احداث مسجد ۷۲ تن به توصیه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی صورت گرفته است، تصریح کرد: بنا شد ۷۲ مسجد به تعداد شهدای کربلا در ۷۲ نقطه شهر بنا شود به همین منظور کلنگ این مسجد به عنوان اولین آن، اوایل سال ۹۳ به زمین زده شد.

وی افزود: بنای مسجد ۷۲ تن در زمینی به وسعت هزار و ۲۰۰ متر و زیربنای ۴ هزار هزار و ۲۰۰ متر احداث شده است.

ناصحی یادآور شد: معتقدم مدیریت شهری بیش از تاریخ ۱۰۰ ساله بلدیه مسجد ساخته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: