پاسخ مدیرورزشی بارسلونا به ابراز نگرانی لاپورتا از احتمال جدایی مسی

کدخبر: 2110970

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا به اظهارات اخیر مدیر این باشگاه درباره ضعف مدیریت آبی‌و‌اناری‌ها برای حفظ ستاره‌های‌شان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا مدیر سابق بارسلونا به تازگی از خوس پماریا بارتومئو مدیر فعلی باشگاه انتقاد و ادعا کرده است که تا زمانی که او بر مسند ریاست باشگاه باشد مشکلات آبی و اناری ها بیشتر و بیشتر خواهد شد و پس از رفتن نیمار، بارسلونا ممکن است لیونل مسی را هم از دست بدهد.

اظهارات لاپورتا پس از آن مطرح شد که نشریه کاتالان اسپورت در گزارشی اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی آماده است 300 میلیون یورو غرامت فسخ قرارداد مسی را بپردازد و او را از بارسلونا بخرد. مسی با وجود توافق با بارسلونا برای تمدید قراردادش هنوز پای برگه قرارداد جدیدش را امضا نکرده و همین موجب نگرانی هواداران شده است. لاپورتا هم با اشاره به این موضوع مدعی شد بارسلونا برای از دست ندادن مسی باید بارتومئو را برکنار کند.

اکنون روبرت فرناندس، مدیر ورزشی بارسلونا به اظهارات لاپورتا واکنش نشان داده است. او به شبکه beIN Sports گفت: توافق صورت گرفته میان ما و مسی قطعی است. تعللی که برای تمدید قرارداد به وجود آمده برای پیدا کردن زمان مناسب امضای قرارداد است، نه هیچ چیز دیگر. ما می دانیم که مسی برای تیم مان چه نقش کلیدی ای دارد. او برای فوتبال بازیکنی بسیار مهم است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: