تاج: هر زمان شجاعی و حاج صفی به تیم ملی دعوت شدند، درباره آن‌ها تصمیم می‌گیریم

کدخبر: 2110987

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تصمیم خاصی درباره شجاعی و حاج صفی نگرفته ایم، اما هر زمان آن‌ها از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شوند این اقدام را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مهدی تاج در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی درباره سفر اخیرش به عراق تصریح کرد: عراق همسایه ماست و عبدالحسین عبطان وزیر ورزش این کشور ارتباط خوبی با ایران دارد. او تاکنون سه بار برای بازدید از امکانات کشورمان به ایران آمده است. قصد داریم مانند هلند و ایتالیا با عراق هم خواهر خواندگی خوب و مناسبی ایجاد کنیم. در زمینه آموزش، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان برنامه هایی با عراقی ها داریم که در حال انجام است. او درمورد سفر کارلوس کی روش به روسیه برای انتخاب کمپ تیم ملی گفت: کی روش برای انتخاب بهترین کمپ به روسیه رفته است. درحالی که بسیاری از تیم ها تکلیف حضورش در جام جهانی را نمی دانند اما ایران به عنوان دومین تیم به این رقابت ها راه یافت.

او افزود: ستاد جام جهانی روسیه تشکیل شده و یک گروه مشغول ارزیابی هتل ها و امکانات این کشور هستند تا درصورتی که مردم ایران به جام جهانی رفتند، با مشکلی مواجه نشوند. مسافت کمتر روسیه تا ایران نسبت به برزیل، سفر بدون ویزای ایرانی ها به این کشور و ارزان بودن مسافرت به روسیه جزء مزیت های برگزاری جام جهانی 2018 برای ماست. با این تفاسیر امید زیادی داریم تا سهمیه ای که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها به ایران داده می شود، از سوی هوادارانمان پر شود. تاج درباره تعامل وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هر روز با وزیر ورزش جلسه داریم و با توجه به اینکه فوتبال سطح وسیعی از ورزش را به خود اختصاص داده و بیش از 90 درصد اخبار ورزشی رسانه ها و تلویزیون مربوط به این رشته است، برگزاری نشست با وزیر به صورت روزانه طبیعی است. هماهنگی های لازم برای انجام شدن امور تیم ملی و بحث جذب حامی مالی از محورهای مذاکرات ما با سلطانی فر است. او به تازگی یک زمین چسبیده به کمپ تیم های ملی در اختیار ما قرار داد و می خواهیم در آن زمین ساختمان سازمان لیگ فوتبال و فوتسال بانوان را احداث کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت احسان حاج صفی و مسعود شاعی برای حضور در تیم ملی گفت: درباره حاج صفی و شجاعی تصمیم خاصی نگرفته ایم اما با این بازیکنان مذاکراتی انجام داده ایم. البته در ابتدا بایدببینیم آیا کی روش آن ها را به تیم ملی دعوت می کند. هر زمانی که آن ها از سوی کی روش دعوت شوند برای حضورشان در تیم ملی تصمیم می گیریم. تاج درمورد فرصت 2 ماهه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های ایرانی برای تسویه بدهی هایشان اظهار داشت:در این مدت 2 کار مهم انجام دادیم.در اقدامی بی نظیر برای تیم های بدهکار ایرانی 2 ماه زمان گرفتیم چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ وقت این زمان را تمدید نمی کند اما آن ها می توانند در لیگ قهرمانان شرکت کنند. استقلال و پرسپولیس در حال تلاش برای رفع مشکلاتشان هستند اما در کنار فدراسیون کل ارکان کشور باید به این تیم ها کمک کنند. مجلس شورای اسلامی هم در تلاش است تا سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تغییر زمان دیدار ایران و سوریه بیان کرد: زمان این بازی را یک ساعت تغییر دادیم تا هواداران بتوانند در جشن صعود تیم ملی شرکت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: