دلفی: نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم خواهیم داشت/ پارس جنوبی را شکست می‌دهیم

کدخبر: 2110994

هافبک جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد تیمش در هفته پنجم لیگ برتر پارس جنوبی را شکست خواهد داد.

یونس دلفی در مورد شرایط استقلال خوزستان و عملکرد این تیم در چهار بازی گذشته به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: وضعیت تیم ما بازی به بازی بهتر شد و می توانستیم امتیازهای بیشتری بگیریم. به هر حال باید در نظر گرفت که استقلال خوزستان یک تیم جوان است و نیاز به زمان داریم تا هماهنگ تر شویم. البته اضافه شدن جونیور و تاواتزه شرایط تیم ما را بهتر کرد و حتی می توانیم در آینده تیم بهتری باشیم. مطمئنم که نتایج خوبی خواهیم گرفت و حتی در آینده نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم خواهیم داشت.

این بازیکن جوان همچنین در مورد عملکرد خودش در دیدارهای گذشته خاطر نشان کرد: من امسال بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدم. البته برای بازی با پدیده دو روز بود که از اردوی تیم ملی برگشتم و آقای ویسی من را در ترکیب ثابت قرار داد. من هم توانستم جواب اعتماد او را بدهم و امیدوارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در خاتمه با اشاره به دیدار هفته جاری تیمش مقابل پارس جنوبی تصریح کرد: ما بازی سختی داریم. نتایج پارس جنوبی نشان می دهد که آنها تیم پرقدرتی هستند و حتی خودشان را به عنوان مدعی مطرح کرده اند. با این حال ما میزبان هستیم و تلاش می کنیم اولین باخت پارس جنوبی را رقم بزنیم. ما فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: