گزارش خبرنگار مهر از چین تایپه؛

سه تکواندوکار ایران فردا به دیدار رقبای خود می روند

کدخبر: 2111066

در ادامه بیست ونهمین دوره بازیهای یونیورسیاد جهانی دانشجویان فرداسه شنبه در روز نخست رقابتهای تکواندو در بخش مبارزه سه نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش خبرنگار مهر از چین تایپه، در حالی که تکواندوکاران کشورمان در بخش پومسه عملکرد قابل قبولی نداشته و تنها موفق به کسب چهار مدال برنز شدند، رقابتهای بخش مبارزه از فردا سه شنبه آغاز خواهد شد و سه تکواندوکار کشورمان به روی «شی هاپ چانگ» خواهند رفت.

رقابتهای تکواندو در این دوره از بازیها چهار روز به طول خواهد انجامید و در هر روز مبارزات دو وزن دختران و دو وزن پسران برگزار می شود. در روز نخست این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم مردان و ۴۶- و ۵۷- کیلوگرم زنان به دیدار رقبای خود می روند که آرمین هادی‌پور، سیدحسین احسانی و طیبه پارسا نمایندگان کشورمان خواهند بود.

در وزن ۵۴- کیلوگرم آرمین هادی‌پور دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می گذارد و سپس به مصاف برنده دیدار آمریکا و چین تایپه می‌رود.سید حسین احسانی در وزن ۶۸- کیلوگرم در اولین دیدار «ویلیام جکسون» از آمریکا را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «ولادیمیر دالاکلیو» از بلغارستان خواهد رفت.

طیبه پارسا تکواندوکار در وزن ۵۷- کیلوگرم در اولین دیدار «جوآنا چونا» از پرتغال را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده دیدار روسیه و کنگو مبارزه کند.

شایان ذکر است کاروان ورزشی کشورمان تا اینجای کار موفق به کسب چهار نشان برنز شده است. محمد رهبری و محمد فتوحی دو مدال برنز در شمشیربازی و چهار مدال برنز پومسه روها در دو بخش تیمی و انفرادی حاصل تلاش نمایندگان کشورمان بوده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: