براری: آماده نبودم، در لیگ شرکت نکردم

کدخبر: 2111102

وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران گفت‌: پس از مسمومیتی که داشتم به تازگی تمریناتم را شروع کرده‌ام و آمادگی‌ام برای حضور در لیگ خوب نبود.

محمدرضا براری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرکت نکردن در رقابت‌های دسته ۱۰۵ کیلوگرم هفته‌ نخست لیگ برتر وزنه‌برداری، بیان‌ کرد: در اواسط اردوی ورزقان دچار مسمومیت غذایی شدم، البته در ابتدا فکر می‌کردم که عضلات شکمم گرفته است، اما بعدا متوجه شدم که دچار مسمومیت غذایی و مشکل گوارشی شده ام. ۱۰ - ۱۵ روز به دنبال درمان خود بودم. خدا را شکر نزدیک هشت روز است که تمریناتم را مجددا آغاز کرده‌ام. با این حال آمادگی ام خوب نبود که در لیگ حضور داشته باشم. ان‌شاء‌الله در مسابقه بعدی حتماً شرکت خواهم کرد.

او در پاسخ به این پرسش که به طور کامل بهبود یافته است یا خیر؟ خاطر نشان کرد: بله. بهبود پیدا کرده‌ام. امروز هم در تمرینات توانستم ۱۶۰ در یک ضرب و ۲۰۰ دو ضرب بزنم. می‌توانستم بیشتر از این هم وزنه بزنم، اما برای این که تمرینات را تازه آغاز کرده‌ام و فشار نیازی وارد نکنم سبک تمرین کردم.

ملی‌پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که در مسابقات جهانی آمریکا ناکامی المپیک را جبران می‌کند یا خیر؟ تصریح کرد: برنامه‌ریزی که برای خودم دارم این است که به حد نصاب‌های مدنظرم باید برسم. در غیر این صورت نمی‌توانم در مسابقات جهانی نتیجه‌ خوبی را کسب کنم. قبل از المپیک رکوردگیری‌هایی که داشتیم باعث شد خسته شویم. از طرفی قبل از المپیک در مسابقات زیادی شرکت کردیم چون باید سهمیه می گرفتیم اما برای مسابقات جهانی آرامش بیشتری داریم. من هم سه ماه فرصت دارم تا به حد نصاب های لازم برسم و باید به رکورد مجموع بیش از ۴۲۰ کیلوگرم برسم و اگر رکورد زیر ۴۲۰ کیلوگرم را ثبت کنم به جهانی نخواهم رفت. ان‌شاء‌الله خدا کمک کند تا شرایط خوبی داشته باشم.

او در مورد این که دغدغه‌هایی که در اردوهای قبلی نسبت به کیفیت پایین امکانات داشته است، بر طرف شده است یا خیر؟ تاکید کرد: متاسفانه وزنه‌برداری در بحث حقوق نسبت به رشته‌های دیگر، حقوق پایینی دارد. فدراسیون نمی‌تواند به تنهایی کاری کند، نیاز است که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک فدراسیون را یاری کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: