حسینی:

مطالبه جدی مردم از دولت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود است

کدخبر: 2111112

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران گفت: مطالبه جدی مردم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، خروج از رکود و بیکاری است.

سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره رأی اعتماد مجلس به 16 نفر از 17 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور، اظهار داشت: رای بالای نمایندگان مردم به وزرای روحانی پشتوانه مستحکمی است که در جهت تحقق برنامه ها گام بردارند.

وی ادامه داد: مجلس و مردم در ازای این رای اعتماد انتظارات معقولی هم دارند که دولت به وعده ها و تعهدات خود برای بهبود اوضاع کشور اقدام کند.

حسینی افزود: خوشبختانه علی رغم فضاسازی برخی جریان های افراطی اصلاح طلب، ترکیب کابینه به گونه ای است که می تواند به دور از حاشیه سازی به ماموریت های اصلی خود بپردازد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: شاید به همین دلیل همراهی و حمایت فراکسیون ولایی مجلس نیز همین مسئله بود که به تنش ها و اصطکاک ها پایان داده شود و بهانه ای برای کم کاری وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: خوشبختانه اسناد بالادستی از جمله سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز برنامه ششم توسعه فراروی دولت است و این توقع وجود دارد که بدون فوت وقت با هماهنگی در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اقدامات موٍثری صورت گیرد.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تاکید کرد: علاوه بر اینکه برخی وزرا از سابقه طولانی چندین دوره وزارت برخورداراند آقای روحانی هم دومین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرده است و چهار سال تجربه مدت کمی برای یک ملت محسوب نمی شود.

حسینی ادامه داد: مطالبه جدی مردم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و خارج شدن کشور از شرایط رکود و بیکاری است. اگر در چهار سال اول پاره ای از ضعف ها به گذشته نسبت داده می شد حال دیگر مجالی برای فرافکنی وجود ندارد و همگان چابکی و تلاش بی وقفه دولتمردان را چشم انتظار هستند.

وی گفت: در چهار سال گذشته علی رغم انعطاف و نرمش جمهوری اسلامی در سیاست خارجی شاهد نقض عهدهای مکرر از سوی غربی ها و در راس همه آنها آمریکا بودیم که برتوجه به پایبندی ایران به تعهداتش، سردمداران نظام سلطه نه تنها همه تحریم ها را برنداشتند بلکه تحریم های جدیدی هم وضع کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: با توجه به روشن شدن ماهیت زیاده خواهانه غربی ها، تنها نسخه رهایی بخش کشور از چالش ها و مشکلات تکیه به توان داخلی و استفاده از همه ظرفیت ها است که امیدواریم این نکته مدنظر اعضای کابینه باشد و فرصت طلایی خدمت به مردم را از دست ندهند.

حسینی بیان کرد: در حوزه فرهنگ نیز خواست عمومی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه اهتمام بیشتر رئیس جمهور در اختصاص اعتبارات لازم و رونق بخشی به اقتصاد فرهنگ است این امیدواری هم وجود دارد که مدیران فرهنگی دغدغه ها و مطالبات رهبری در عرصه فعالیت های ایجابی و نظارتی را مدنظر قرار دهند و مانع نفوذ و رخنه فرهنگی و نیز ولنگاری در این حوزه شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: