صحن علنی آغاز شد؛

گزارش تحقیق از نحوه برخورد با کارگران معدن تکاب در دستور کار مجلس

کدخبر: 2111121

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد تحقیق و تفحص با نحوه برخورد با کارگران معدن تکاب روستای آق دره در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه یک فوریتی حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق ملی توسعه است.

نمایندگان ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از شناسایی دقیق برداشت های غیرقانونی آب رودخانه ها و ارائه گزارش آن به مقامات ذیصلاح جهت ممانعت و برخورد قانونی را بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش نهایی کمیسیون اجتماعی در مورد تحقیق و تفحص از نحوه برخورد با کارگران معدن روستای آق دره تکاب را بررسی خواهند کرد.

علاوه بر این بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد طرح عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در شوراهای عالی نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

بررسی گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد علل ممانعت از برگزاری سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس در مشهد مقدس نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: