فرمانده و مسئولان پایگاه هوایی اصفهان با خانواده شهید حججی دیدار کردند

کدخبر: 2111122

امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش و دیگر فرماندهان پایگاه شهید بابایی با حضور در منزل شهید محسن حججی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش به همراه حجت الاسلام ملک محمدی و دیگر فرماندهان پایگاه شهید بابایی با حضور در منزل شهید محسن حججی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

امیر روزخوش در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهید محسن حججی که با شهادت مظلومانه خود حماسه آفریدند برای ما افتخار بزرگی است.

وی خطاب به پدرشهید حججی اظهار داشت: مردم ایران فرزند شما را در زمان خداحافظی با خانواده، احترام به پدر و مادر، دوران اسارت و شهادت دیدند و بر این اساس همه مشتاق دیدار شما هستند. امنیت، آسایش و آرامش کنونی کشور به برکت خون شهدای عزیز بخصوص شهدای مدافع حرم است.

امیر روزخوش گفت: فرزندان دلاور ایران در پایگاه هوائی شهید بابایی در 8 سال دفاع مقدس بیش از 250 شهید و 120 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که بیش از 50 نفر از آنها از خلبانان جنگنده های این پایگاه بودند.

وی در پایان تصریح کرد: نیروهای این پایگاه با فلسفه شهید و شهادت آشنا هستند و اجازه نمی دهند خون شهیدان بخصوص شهید محسن حججی پایمال شود.

محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی نیز در این دیدار گفت: شهیدان وظیفه خود را انجام داده و در درگاه الهی جایگاه ویژه ای دارند که امید است آنها در پیشگاه خداوند، شفاعت ما را هم بکنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: