روایت اقتصاد پاشیده آمریکا در مستند «حباب»

کدخبر: 2111142

مستند «حباب» که بحران اقتصادی ناشی از بی تدبیری را روایت می کند، امشب از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دولت آمریکا در سال های اخیر وابستگی زیادی به منابع استقراضی پیدا کرده و بخش زیادی از کسری بودجه خود را از این طریق پوشش داده است. زمانی که حباب بدهی های دولت آمریکا تخلیه شود، رکودی بسیار عمیق در این کشور به وجود خواهد آورد.

به زودی حباب کنونی ناشی از انباشت بدهی دولت آمریکا شروع به تخلیه شدن خواهد کرد و در عین حال دولت نیز قدرت و سلطه اقتصادی خود را برای محدود کردن آزادی اقتصادی مردم و اخذ مالیات به شیوه کنونی، از دست خواهد داد. در مستند حباب اقتصاد رو به نزول کشور مدعی سردمداری جهان به تصویر کشیده می شود.

کشوری که بر خلاف ظاهر خوش آب و لعاب، باطنی فرسوده و خرابی دارد. در این مستند علاوه بر نمایش فرسودگی خطوط ریلی، جاده ای، مترو و حمل و نقل عمومی، به افزایش روزافزون بدهی های خارجی این کشور و فشار برطبقات ضعیف جامعه برای جبران این بدهی های از طریق افزایش مالیات اشاره می شود. در مستند حباب کارشناسان اروپایی و اقتصاددانان آمریکایی درخصوص وضعیت اسفبار اقتصاد این کشور اظهار نظر کردند. مستند حباب به تهیه کنندگی علی اثباتی، کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که امروز 31 مرداد ساعت 20:20 روی آنتن خواهد رفت. انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: