بارسلونا از تلاش برای خرید کوتینیو دست کشید

کدخبر: 2111182

یک نشریه انگلیسی از منصرف شدن آبی‌و‌آناری‌های کاتالونیا برای خرید مهاجم برزیلی لیورپول خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه لیورپول اکو اعلام کرد که کوتاه نیامدن لیورپولی ها از موضع خود در خصوص قیمت کوتینیو، بارسلونا را از ادامه تلاش برای خرید این بازیکن برزیلی منصرف کرده است.

از قرار معلوم لیورپولی ها به هیچ عنوان حاضر نیستند بازیکن 25 ساله شان را زیر 150 میلیون یورو بفروشند و این رقم برای بارسلونا زیاد است و به این ترتیب مذاکرات طرفین در فاصله 8 روز به پایان بازار نقل و انتقالات به بن بست خورده است.

لیورپولی ها از زمانی که بارسلونا برای اولین بار با آنها برای خرید کوتینیو تماس گرفت، قیمت او را 150 میلیون یورو اعلام کردند و ظاهراً قصد ندارند حتی یک یورو از رقمی که تعیین کرده اند کم کنند.

آخرین پیشنهاد بارسلونا برای کوتینیو 128 میلیون یورو بوده است که البته طبق اعلام نشریه آس، این باشگاه قصد دارد 89 میلیون یورو را به صورت نقدی و مابقی را بر اساس پاداش ها و عملکرد کوتینیو در زمان حضور در نوکمپ - از جمله موفقیت وی برای کسب توپ طلا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ظرف دو سال آینده - به قرمزهای آنفیلد پرداخت کند. این پیشنهاد اما نظر لیورپولی ها را جلب نکرده است و باشگاه اسپانیایی که تا یکشنبه برای طرف انگلیسی مهلت تعیین کرده بود حالا از ادامه مذاکرات دست کشیده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: