در دیدگاهی متفاوت با رئیس‌جمهور آمریکا؛

مک‌کانل: اغلب خبرها دروغ نیستند

کدخبر: 2111193

برخلاف «دونالد ترامپ» که رسانه‌ها را بطور مداوم به انتشار خبرهای جعلی منتشر می‌کند، رهبر اکثریت سنا معتقد است اغلب خبرها حقیقت دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایم؛ « میچ مک مانل »، رهبر اکثریت سنا، در جلسه ای مشترک با «استیون منوچین»، وزیر خزانه داری آمریکا، اظهار داشت: به عقیده من بیشتر اخباری که می شنویم دروغ نیستند؛ اما شخصا تلاش می کنم برای هر خبر منابع مختلفی پیدا کنم.

این سخن مک کانل در تضاد کامل با اظهارات « دونالد ترامپ »، رئیس جمهور آمریکا، است که بطور مداوم روزنامه های آمریکایی را به انتشار اخبار دروغ متهم می کند.

ترامپ علاقه زیادی به استفاده از شبکه های اجتماعی دارد و با انتشار مطالب متعدد در حساب توییتر خود، مدعی است به دلیل آنکه اطمینانی به رسانه های آمریکایی ندارد، ترجیح می دهد شخصا و بدون واسطه اخبار حقیقی را به اطلاع مردم برساند.

مک کانل و منوچین در جلسه اتاق بازرگانی ایالت کنتاکی شرکت کرده و علاوه بر گفتگو درباره اصلاحات مالیاتی، دیگر اولویت های حزب جمهوری خواه را نیز مورد بررسی قرار دادند.

در ماجرای اعتراضات نژادپرستانه شارلوتسویل که یک کشته برجای گذاشت، بسیاری ترامپ را به حمایت از نژادپرستان متهم کردند. «جری فالوِل»، رئیس دانشگاه لیبرتی، در برنامه شبکه فاکس نیوز مدعی شد: این اتهامات علیه رئیس جمهور بی اساس است. ذره ای نژادپرستی در این مرد وجود ندارد.

ترامپ نیز در تقدیر از رئیس دانشگاه لیبرتی، در حساب توییتر خود نوشت: جری فالوِل مرد جالبی است. رسانه های دروغ پرداز گوش کنند و ببینند او چه می گوید. متشکرم جری!

مک کانل و بسیاری دیگر از سناتورهای جمهوری خواه، اظهارات ترامپ را درمورد حادثه شارلوتسویل مورد انتقاد قرار داده بودند. ترامپ هر دو طرف حادثه، نژادپرستان و مخالفان نژادپرستی، را به یک اندازه مقصر دانسته بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: