کشتی فرنگی قهرمانی جهان - فرانسه/ بروزرسانی می‌شود...

الیاسی با پیروزی شروع کرد

کدخبر: 2111205

نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نخستین دیدارش به پیروزی رسید. نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نخستین دیدارش شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) در پاریس فرانسه آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته اند.

* نتایج فرنگی کاران کشورمان در 4 وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست با فیروز توختایف، دارنده مدال برنز 2016 آسیا از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده همت رستم از ترکیه و تورو از کلمبیا مبارزه خواهد کرد.

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه ... بر .... مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم 2017 اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. شکست خورد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا کار را در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز دنبال کند.

وی در دور دوم با برنده سیلویا از لیتوانی و استاس از بلغارستان کشتی می گیرد. در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 80 کیلوگرم که 29 نفر حضور دارند، یوسف قادریان در دور اول با ماکسیم مانوکیان از ارمنستان روبرو می شود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پیتر نواک از چک و بیوربرگ از سوئد خواهد رفت.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با مورات رومانوف از قرقیزستان پیکار می کند و در صورت عبور از سد این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان لورنتز از فرانسه و هیکی نابی از فنلاند کشتی می گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

به گزارش فارس، در روز اول نیز فرنگی کاران کشورمان در 4 وزن نخست موفق به کسب 3 مدال برنز توسط محمدعلی گرایی در 71، سعید عبدولی در 75 و حسین نوری در 85 کیلوگرم شده بودند. سیدمصطفی صالحی زاده نیز در وزن 98 کیلوکرم به عنوانی بهتر از دوازدهمی نرسید.

ادامه دارد...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: