اخبار جام‌جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

حرکت اتوبوس‌های جام‌جهانی در سامارا / حضور بچه‌های زیر ۱۳ سال در ورزشگاه روستوف

کدخبر: 2111210

اتوبوس‌هایی با نماد جام‌جهانی ۲۰۱۸ در سامارا به عنوان یکی از شهرهای میزبان این رقابت‌ها به حرکت درآمدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه، اتوبوس هایی با حضور داوطلبان افتخاری این رقابت ها از میدان میلینیوم سارانسک که دارای نماد رسمی جام جهانی 2018 بودند به حرکت درآمده اند. در این اتوبوس ها داوطبان افتخاری با لباس های رنگارنگی حضور داشتند که هر کدام از آنها مفاهیم جداگانه ای برای هواداران و میهمانان جام جهانی 2018 روسیه خواهند داشت. داوطلبان افتخاری با پیراهن های آبی رنگ مرتبط با شهر میزبان هستند و لباس های قرمزها نیز وابسته به کمیته رسمی سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه است.

همچنین سرگئی ادوین، یکی از سفرای رسمی جام جهانی 2018 روسیه در مراسم افتتاحیه راه اندازی این اتوبوس های شهر سارانسک حضور یافت.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 روسیه مربوط به دستورالعمل جدید جهت ورزشگاه مدرن و تازه ساخت روستوف به عنوان یکی از 12 ورزشگاه میزبان این رقابت ها است. واسیلی گولوبف، فرماندار شهر روستوف به خبرنگاران گفت: برنامه ای را طراحی کردیم که بر اساس آن بچه های زیر 13 سال می توانند به صورت رایگان دیدارهای لیگ برتر روسیه را از سال آینده در ورزشگاه جدید روستوف تماشا کنند. ما از آنها برای حضور در این ورزشگاه مدرن و مهیج دعوت خواهیم کرد.

ورزشگاه 45 هزار نفری شهر روستوف جهت میزبانی 5 بازی جام جهانی 2018 روسیه ساخته شد و پس از پایان این رقابت ها در اختیار باشگاه روستوف که از سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی بهره می برد قرار خواهد گرفت.

جام جهانی 2018 روسیه در 12 ورزشگاه 11 شهر با شرکت 32 تیم از جمله تیم ملی فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: