جدیدترین اخبار از آزادسازی تلعفر/

یورش نیروهای عراقی به مرکز تلعفر و آزادسازی دو روستای دیگر

کدخبر: 2111363

فرماندهی عملیات آزادسازی تلعفر از یورش نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی این کشور به مرکز تلعفر خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق یورش به مرکز شهرستان تلعفر در غرب موصل را آغاز کردند.

عبدالامیر یارالله فرمانده عملیات آزادسازی تلعفر گفت که نیروهای ارتش و داوطلب مردمی عراق از سمت شرق و نیروهای پلیس فدرال نیز از سمت جنوب غرب به مرکز تلعفر یورش بردند و در حال ادامه پیشروی خود هستند.

نیروهای داوطلب مردمی و ارتش عراق امروز در ادامه پیشروی خود محله النور در جنوب شرق تلعفر و محله الکفاح در شمال غرب این شهرستان را از لوث تروریست های داعشی آزاد کردند.

نیروهای عراقی سومین روز از عملیات آزادسازی تلعفر را با آزادساختن چندین روستا از لوث داعش آغاز کردند.

نیروهای عراقی در دومین روز از عملیات آزادسازی تلعفر نیز با آزادسازی 11 روستا ، راه ارتباطی این شهر با موصل را به طور کامل قطع کردند.

نیروهای امنیتی عراق در روز اول عملیات آزادسازی تلعفر نیز ضمن به هلاکت رساندن تعدادی از تروریست های داعشی، چندین روستا را آزاد کردند.

عملیات آزادسازی تلعفر بامداد یکشنبه با مشارکت تمام یگان های امنیتی عراق و نیروهای داوطلب مردمی این کشور آغاز شد.

شهر تلعفر که از سال 2014 میلادی در اشغال گروه تروریستی داعش است، 65 کیلومتر با مرکز موصل فاصله دارد. این شهر پایگاه مهم داعش و راهی برای عبور تروریست ها از سوریه به موصل و بالعکس است و از این مسیر همه کمک های لجستیک برای داعش فرستاده می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: