تدارک ویژه شبکه رادیویی جوان برای هفته دفاع مقدس

کدخبر: 2111397

ویژه‌برنامه‌های شبکه رادیویی جوان به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های آن، شبکه رادیویی جوان از 31 شهریور تا 6 مهر ماه با ویژه برنامه هایی این ایام را گرامی می دارد.

ویژه برنامه های شبکه رادیویی جوان به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 6 مهرماه سال 96 با عناوین سمفونی عشق، نت عاشقی، ره آونگ، سی و دو، کیلومتر 88، پرواز پروانه ها، در بارگاه خاک و همچنین ویژه برنامه های جنگ نرم به روی آنتن خواهد رفت.

سمفونی عشق

در قالب یک برنامه تولیدی شنبه تا چهارشنبه در هفته اول مهرماه از ساعت 15:30 به مدت 15 دقیقه پخش می شود و به مهندسی جنگ، جهادگران و شهیدان دفاع مقدس می پردازد.

چهارسو

این برنامه به صورت زنده در هفته دفاع مقدس از ساعت 14:30 به مدت 30 دقیقه پخش می شود و در یک بخش 10 دقیقه ای به بررسی آثار دفاع مقدس در حوزه سینما و تئاتر می پردازد.

نت عاشقی

در قالب یک برنامه تولیدی به مدت 15 دقیقه از شنبه تا چهارشنبه در هفته اول مهرماه ساعت 19:00 پخش می شود و به مرور آثار موسیقایی دوران دفاع مقدس می پردازد.

سی و دو

عنوان برنامه ای تولیدی است که به مدت 15 دقیقه شنبه تا چهارشنبه در هفته اول مهرماه ساعت 10:45 پخش می شود و به مرور آثار موسیقایی دوران دفاع مقدس می پردازد.

کیلومتر 88

این برنامه به صورت زنده در هفته دفاع مقدس شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:00 به مدت 45 دقیقه پخش می شود. این برنامه در یک بخش 10 دقیقه ای به بررسی عملیات های هشت سال دفاع مقدس و گفتگو با سرداران و فرماندهان دفاع مقدس می پردازد.

جوان ایرانی سلام

این برنامه هر روز صبح، به صورت زنده به مدت 80 دقیقه شنبه تا پنجشنبه در هفته اول مهرماه ساعت 6:40 صبح پخش می شود. در این برنامه در یک بخش 10دقیقه ای با مسئولان برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و رزمندگان دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران گفتگو می شود و موضوع گفتگوها تبیین ارزش های دفاع مقدس و تاثیر آن در پایدارای انقلاب اسلامی است.

آبی روشن

این برنامه به صورت تولیدی به مدت 30 دقیقه است که در تاریخ سوم مهرماه ساعت 21:00 با موضوع پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت پخش می شود.

پرواز پروانه ها

برنامه ای است تولیدی به مدت 30 دقیقه که در تاریخ31 شهریورماه ساعت 23:00 به روایت زندگی شهدای مدافع حرم و نیز شرح ارزش های دفاع مقدس و شهدای انقلاب و اهداف و آرمان های انقلاب می پردازد.

کاوشگر

این برنامه زنده به مدت 50 دقیقه در هفته اول مهرماه ساعت 9:00 صبح پخش می شود.

در این برنامه با نگاهی به رویدادها و پرونده پر افتخار سال های دفاع مقدس، دستاوردهای علمی و مهندسی جنگ تحلیل می شود و نیز در خصوص جنگ نرم و تهاجم فرهنگی استکبار به صورت ویژه برنامه سازی می شود.

مینای مهتاب

عنوان برنامه دیگری است که در قالب تولیدی به مدت 30 دقیقه شنبه تا چهارشنبه از هفته اول مهرماه ساعت 23:00 پخش می شود و به مرور آثار موسیقایی دوران دفاع مقدس می پردازد.

در بارگاه خاک

برنامه تولیدی به مدت 30 دقیقه که در هفته دفاع مقدس ساعت 20:30 پخش می شود و مروری به رویدادها و شرایط جنگ و ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: