امیدوارم روند آماده‌سازی خوب پیش برود

کولاکوویچ: مسابقات پیش‌رو چالش بزرگی برای‌مان است/هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم

کدخبر: 2111411

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات پیش‌رو در ژاپن چالش بسیار بزرگی برای تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص آخرین شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی قاره ها به میزبانی ژاپن اظهار داشت: در اردبیل شاهد نتایج خوبی از تیم ملی والیبال ایران بودید. شرایط بسیار خوب بود و هواداران به خوبی از ملی پوشان حمایت کردند. همه از این تورنمنت لذت بردند.

وی ادامه داد: حالا هم خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی قاره ها آغاز می کنیم. این تورنمنت از اهمیت بالایی برخوردار است، چون تیم های برتر دنیا در این رقابت ها حضور دارند. امیدوارم روند تمرینات ما خوب پیش برود و آماده سازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: حریفان قدرتمندی پیش روی داریم که از شرایط خوبی برخوردار هستند. نتایج مسابقات قبلی آنها بسیار خوب بود و با تمام توان خود را برای مسابقات قهرمانی قاره ها آماده می کنند. به عنوان مثال تیم ملی آمریکا بازیکنانی مانند آرن راسل را هم با خود همراه دارد که در لیگ جهانی غایب بود.

وی ادامه داد: در گام اول به مصاف ایتالیا می رویم و در دومین بازی رو در روی آمریکا قرار خواهیم گرفت. هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. هدف اول ما این است که خوب آماده شویم و سپس بازی به بازی پیش می رویم. نمی خواهم زیاد درمورد نتایج احتمالی حرفی بزنم، اما اینکه سطح خوبی از والیبال ایران را به نمایش بگذاریم خیلی مهم است.

کولاکوویچ عنوان کرد: در اردبیل هم سعی می کردم به سطح خوب والیبال که ایران می تواند از خودش در میادین بین المللی به نمایش بگذارد توجه کنم. مسابقات پیش رو چالش بسیار بزرگی برای ما است، ضمن اینکه فرصت بسیار خوبی برای تک تک بازیکنان خواهد بود تا بتوانند پیشرفت کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: